MacDaddy Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Fundera på o bonuswhora lite på B2B o gick in där o kikade in motståndet. Det verka ubertight med spel som liknar turneringsspel när mörkarna är höga. Hur ser ni på spelet där? * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera
Anderssson Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 har bytt till Boss-nätverket just av den anledningen.. här rockar det fett Citera
Uppenberg Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Det verka ubertight med spel som liknar turneringsspel när mörkarna är höga. Hur ser ni på spelet där? De är väl då man spelar löst? Citera
majon96 Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Jag har tidigare istort sett bara spelat på B2B. När jag för nån månad sedan provade vingarna på andra nätverk var det som att komma till himlen. Spelet på B2B är nåt så fruktansvärt tråkigt så man har svårt att tro det är sant. Nu kom tyvärr en bonus jag inte kunde motstå (pokerdandy) så nu är jag tillbaka en snabbis, men jag hoppas kunna undvika B2B så mycket som möjligt i framtiden. Enligt mig så är detta tighta spel en stor riskfaktor för att B2B kommer att minska som nätverk. De måste verkligen hitta på något bra för att få tillbaka de spelare som en gång kommit därifrån. Citera
Matteprof Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 De måste helt enkelt signa en stor sportsbettor. Unibet är ju en perfekt samarbetspartner framförallt nu i och med deras uppköp av MrBookmaker men att de får köra egna bord är inte bra för nätverket. Det är synd för B2B har en rätt skön klient och många sajter har bra support och transaktionsmöjligheter... De fiskrika näten är nästan alltid de som slussar in mycket spelare från sportbettingfirmor. Citera
MacDaddy Postad 20 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2006 Det verka ubertight med spel som liknar turneringsspel när mörkarna är höga. Hur ser ni på spelet där? De är väl då man spelar löst? Va jag menar är att den enda action som blir är BSB action där de försöker sno blinds. Vem fan bryr sig om 0,75$? O de riskerar flera dollar för det så det är sällan nån callar heller. Citera
Recommended Posts