TotalFarsa Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Hgur gick de för älsklings QoS?Jag ägde ut QoS med ett par ladies om jag inte minns fel Btw, grattis till 3e-platsen erbus... Men vad skulle du gjort utan all min uppbackning!? /TF Citera
Jogga99 Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Hgur gick de för älsklings QoS? Han började nästan på en gång med att dubbla upp. Sedan fick ju jag den stora äran att ta näsan alla hans chips med AA mot QQ. Annars var det en skitkul tunering, speciellt då man kom tvåa i den andra starten i en pf-turnering. Var tyvärr lite väl "underdog" när vi gick in i hu så det blev alldeles för mycket chansspel. Nu får man väl se om man vågar sig på någon fler start, det kan ju bara gå sämre. Citera
erbus Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Btw, grattis till 3e-platsen erbus... Men vad skulle du gjort utan all min uppbackning!? /TF med tanke på att du försvann långt innan andra pausen med dina goda råd så får jag väl säga TACK /A Citera
TotalFarsa Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Bah, blev ju ägd av den ständigt närvarande variansen Man kan inte göra mer än att stoppa in degen som favorit och låta saker och ting ha sin gilla gång! Orka coacha dig hela vägen, du vet att du bara ska tänka på mitt mantra hela vägen: Vad ska han ha liksom, vad ska han ha liksom, vad ska han ha liksom... /TF Citera
erbus Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Bah, blev ju ägd av den ständigt närvarande variansen Man kan inte göra mer än att stoppa in degen som favorit och låta saker och ting ha sin gilla gång! Orka coacha dig hela vägen, du vet att du bara ska tänka på mitt mantra hela vägen: Vad ska han ha liksom, vad ska han ha liksom, vad ska han ha liksom... /TF nää, behövs bara coachning de första blindsnivåerna resten verkar jag ju klara rätt bra själv ny matra: Fi är nog tom, Fi är nog tom, Fi är nog tom Prova att dra ut mig tomtejävel ! /A Citera
Scaniac Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Tänkte berätta , sitter på BB med 6-2 off , checkar och floppar 6 2 K .. 2st ställer in , jag synar, i potten tror jag det ligger ca 13- 14k En har AA och en har A K , turn kommer det en 4a, sedan kommer ett A på river, o jag var ute /: Citera
berrabb Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Tja hade sätt fram emot turneringen. Men kl 21:15 så dog mitt internet. SÅ satt man där och ringde support men dom visste inte när det skulle komma tillbaka då det hade varit ett strömavbrott i telestationen. Citera
Recommended Posts