Gå till innehåll

Topp 3 viktigaste egenskaper för val av sajt?


babydre

Recommended Posts

Har nu suttit - under mer eller mindre längre perioder - på Expekt, Betsson, Ladbrokes, Noble och Full Tilt. Med andra ord sajter som skiljer sig i grafik, utbud av spelformer etc. Ändå har jag inte riktigt bestämt mig för vilka sajt-funktioner och egenskaper som jag tycker är viktigast i val av sajt. Om jag ändå måste så kanske det blir:

 

1. Trafik

2. Nivå på spelare

3. Bonus

 

Vad är er Topp 3?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det känns som en omöjlig fråga att svara på. Tar man tex klienten så finns det en klar sämsta gräns, som enligt min mening pacific ligger under. På sådana sidor så spelar jag endast om bonusar är sjukt bra. Om jag ska spela NL vill jag att alla bets och potter ska ha siffor. Detta kan jag givetvis kompromissa med om motståndet är dåligt. Möjligheten att multitabla är ju också ett måste om det ska vara ens huvudsida att lira på. Vissar har skrivet med neteller här, vilket jag ju måste hålla med om, men samtidigt så blir det lite menlöst om man ska ta med allt sånt. Då måste man tex ta med att ens pengar är säkra och sånt. Men om jag kan räkna med att sidan uppfyller min-kraven för en sajt så rankar jag nog det övriga enligt följande idag:

 

1. bonus

2. trafik/fisk (ingen mening med trafik om spelarna är bra)

3. rake/rakeback (om raken är låg så är behovet av rakeback mindre)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Känna sig bekväm med klienten

 

2. rakeback

 

3. mkt spelare

 

Nr1 är faktiskt riktigt viktig för mig har jag märkt.. konstigt men jag klarar inte av tex primas grafik.. inga klara siffror på betten och känns bara allmänt obekvämt.. vanesak givetvis men ändå märkligt.. reglerna är ju detsamma.. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...