Luca Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Tänkte casha ut lite pengar då mitt Netellerkonto börjar bli lite svullet. Lite lustig presentation av IBAN-numret då man ska bekräfta uttaget på den sista/andra "confirm" sidan. På den första confirmsidan står hela IBAN-numret skrivet men på den andra är det dolt med en serie X och fyra siffror på slutet som INTE är de sista siffrorna i mitt IBAN, utan 4 siffror strax innan slutet av mitt IBAN (5 siffror kommer därefter). Det normala när man maskar med X är ju annars att man bara visar de SISTA siffrorna i aktuell sifferserie. (Typ de 4 sista siffrorna i kreditkortsnumret) Har mailat Neteller med frågan men får inget svar. Någon som har erfarenhet av uttag till eget bankkonto på detta sätt? Är det Netellers normala sätt att presentera / maskera IBAN på sista "confirm" sidan? Är kanske lite överförsiktig, men vill inte ta risken att få mina pengar fladdra ut i etern pga något fel... Citera
Myt4z Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Det är så för mig med och jag har aldrig haft problem med mina uttag från neteller till svenskt konto. //Myt4z Citera
ThePunk Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Det är så för mig med och jag har aldrig haft problem med mina uttag från neteller till svenskt konto. Samma här. Så dont worry Har mailat Neteller med frågan men får inget svar. Varför inte använda Live chat? Det ger garanterat svar direkt. Citera
Luca Postad 19 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2006 Tack för svaren. Vad bra. Nu ska det rassla till i bankkontot. Varför inte använda Live chat? Det ger garanterat svar direkt. Hade inte upptäckt att det fanns. Tack för tipset. Citera
Recommended Posts