stackbrat Postad 23 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2006 (förljande text är inte riktad mot någon särskild i denna tråd) Jag är här för att lära, det som jag inte tycker är relevant eller ger mig något behöver jag ju inte påpeka för eventuell författare av den informationen, ödmjukhet är inte detsamma som talang men jag väljer det 5 dagar av 5 eftersom jag inte behöver berätta för andra hur bra jag är för att tro på det själv Många pokerentusiaster här på pokerforum.nu har en underlig vilja att förklara hur smarta dom är och hur duktiga dom är på poker och nästan allting annat också. Ett hett tips, det finns inget mer uppskattande än att konversera med en ödmjuk människa, och att vara omtyckt ger dig +ev i livet! tjipp Citera
Oddish Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 skatten överskrider väl aldrig 50% av brutto inkomsten? En normalinkomsttagare betalar 63 procent av sin inkomst i skatt – så mycket blir det faktiskt när alla skatter (arbetsgivaravgifter, inkomstskatter, moms och indirekta skatter) läggs ihop.Källa: http://www.skattebetalarna.se/ Citera
jaha Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Hej hopp, relativt ny här på forumet. Har lite frågor kring mitt egna pokerspelande. Har spelat poker på nätet till och från i 3 år och rätt konsekvent de senaste månaderna. Har suttit på allt från 0.10-0.20$ till 5-10$ NL bord och har hittat en sweetspot där jag kör med 2 st 0.25-0.50 bord och ett 0.5-1 bord samtidigt (den siten jag kör på stödjer bara ynka 3 bord samtidigt. Men behållningen är att det KRYLLAR av fisk där). Jag har testat att köra poker på heltid nu i några veckor och drar in ungefär 700$ i veckan på dessa bord, det som jag undrar över är om detta är något som matematiskt EJ kan fortsätta? Har kännts...hmm lite lätt. Jag har läst om alla uträkningar för hur många BB per 100 händer och dylikt man ska vinna och det stämmer inte riktigt med vad jag vinner. Kan detta ha att göra med at det nästan enbart sätter sig en massa casual gamers på dessa blinds som mer än gärna synar en all in bara för o få en liten adrenalinkick och en historia att berätta för "polarna"? En typisk session ser oftast ut som att jag sätter mig ner och slaskar bort 1-3 inköp och beseglar en loose table image. Sen efter ca 4-8 timmar brukar jag sitta med 3-4 inköp på varje bord innan jag loggar för dagen. Kan någon förklara varför jag inte kommer kunna fortsätta plussa på dessa blinds i den utsträckningen jag gör? Innan ni flamar ihjäl mig vill jag bara säga att jag läst 7-8 pokerböcker och lägger verkligen ner tid på att studera poker. Spelar inte som en madman, men dock VÄLDIGT aggressiv spelstil utan att spela oansvarligt. beseglar en loose tabelimage!? spelar det någon roll på den nivån verkligen!? Citera
Recommended Posts