JMEno1 Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 worim multitablar 4 bord och på dessa kör han på 3 olika nivåer....måste vara svårt att hålla reda på vad standard-raise osv är... Citera
Aeis Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 worim multitablar 4 bord och på dessa kör han på 3 olika nivåer....måste vara svårt att hålla reda på vad standard-raise osv är... Varför olika nivåer? För att kunna koncentrera sig mest på de högre och inte så noga med de lägre? Är 4 bord max? Citera
worim Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 tror jag är klar nu, men det trodde jag att jag var igår oxå.. hehe, att jag spelade på 3 nivåer samtidigt var högst tillfälligt eftersom det var svårt att hitta bord på rätt nivå... Citera
Asarya Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Aha ! Såg kanske denna tråden försent, men en fråga! Är man "diskad" från specialaren om man inte reggat sig härifrån (Minns inte varifrån jag reggade mig, men en länk var det nånstans) och inte skickat dig (Sportingbet) ett PM innan det startade? Citera
ParadiseEric Postad 5 April , 2006 Författare Rapport Postad 5 April , 2006 Aha !Såg kanske denna tråden försent, men en fråga! Är man "diskad" från specialaren om man inte reggat sig härifrån (Minns inte varifrån jag reggade mig, men en länk var det nånstans) och inte skickat dig (Sportingbet) ett PM innan det startade? Hej, Skicka mig ett PM med dina uppgifter så ska vi kika på det. Mvh Sportingbet Citera
Asarya Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Tack, får se till att hänga här lite oftare, din support slår det mesta Citera
ParadiseEric Postad 7 April , 2006 Författare Rapport Postad 7 April , 2006 Grattis worim som kom först till 5000 raked hands i april och tar hem bonuspriset! Någon leaderboard kommer inte att uppdateras framöver, då meningen med det var ju att se vem som kom först Mvh Sportingbet Citera
Dostojevski Postad 13 April , 2006 Rapport Postad 13 April , 2006 Hej! Vad gör man när man är klar med bonusen. kommer den per automatik eller ska man höra av sig. MVH Citera
Dostojevski Postad 13 April , 2006 Rapport Postad 13 April , 2006 Hej! Är det ngn annan som har spelat klart bonusen och vet om den utbetalas automatiskt eller om man måste maila sportingbet?? Citera
ParadiseEric Postad 17 April , 2006 Författare Rapport Postad 17 April , 2006 Hej! Är det ngn annan som har spelat klart bonusen och vet om den utbetalas automatiskt eller om man måste maila sportingbet?? Hej, Du måste skicka ett mail till kundtjänsten, se första meddelandet i denna tråd. Mvh Sportingbet Citera
Njordir Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 En liten formalitetsfråga , det står innan 30 april, betyder det att händer inspelade 30 april inte gäller? Citera
ParadiseEric Postad 27 April , 2006 Författare Rapport Postad 27 April , 2006 En liten formalitetsfråga , det står innan 30 april, betyder det att händer inspelade 30 april inte gäller? Hej, Jo då, vi räknar 30 april också Mvh Sportingbet Citera
Grabbarnana Postad 29 April , 2006 Rapport Postad 29 April , 2006 Tjena sportingbet! Håller på att fixa påsk-reloaden nivå 3 och har bara några hundra händer kvar..slltså snart 10000.. Min fråga är då om jag är berättigad till denna bonusen med eftersom jag under april har lirat mer än 5000 händer?? tacksam för svar.. Citera
JMEno1 Postad 29 April , 2006 Rapport Postad 29 April , 2006 Tjena sportingbet! Håller på att fixa påsk-reloaden nivå 3 och har bara några hundra händer kvar..slltså snart 10000.. Min fråga är då om jag är berättigad till denna bonusen med eftersom jag under april har lirat mer än 5000 händer?? tacksam för svar.. Titta i påsk-reload tråden så finner du svaret. De kan ej kombineras har du däremot spelat 15000händer så får du båda. Citera
Grabbarnana Postad 29 April , 2006 Rapport Postad 29 April , 2006 ok tack så mkt.. svårt o fixa 5000 händer inan den 1maj..ligger runt 10000 nu... synd man såg det så sent bara..menmen får kika in på forumet lite oftare.. Citera
Njordir Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 $600 är ju inte hellre fy skam ! *hehe* Citera
Recommended Posts