JimmyFlöjt Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Jag fick inte göra en insättning med mitt VISA. Det stod att jag redan använt det kortet för att göra en insättning på ett annat konto. Men jag har aldrig haft ett konto på 24spoker, bara på bestpoker och unibet. Det borde väl rimligtvis inte störa, eller? Jag har mailat supporten men inte fått svar än. Någon här inne kanske har varit med om samma sak? Citera
Faxefux Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 be 24hpoker låsa upp kortet... enklare kan det inte bli. Kontakta bolaget i stockholm... dersim eller sostlind kan hjälpa till antar jag! Citera
Broccoli Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Det där händer mig varje gång jag startar ett nytt konto på någon B2B-sajt. Bara att mejla supporten så fixar de det. Citera
jola77 Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Mejlade både supporten och pf:s egen 24hsupport för en kvart sedan men inget har hänt. Hur lång tid brukar det ta innan man kan göra sin insättning. Citera
Galerion Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 tänkta göra en insättning idag från visa, men det gick ju tydligen inte....... vad är det för jävla gränser de har satt??.... Citera
Faxefux Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Galerion säger: tänkta göra en insättning idag från visa, men det gick ju tydligen inte.......vad är det för jävla gränser de har satt??.... PM 24hPOker eller ring Citera
Recommended Posts