Slacker Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Jag satt precis och spela, på 3 bord. var iblandad i potter på 2 av borden och POFF. "This client will close" fick jag upp en ruta och så stängde klienten ner! Hade en hel del pengar investerat i båda potterna (1/2 Omaha)... Jag kräver en förklaring och en kompensation för de pengar jag lade ut i dessa potter!! Citera
Hasselby Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 samma hände mig, klienten stängde bara ner. Undrar om mina AK höll man hoppas ju att samma sak hände för alla.. Citera
HeyJohan Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 PM:a mig era detaljer kring händerna så löser vi det så klart omedelbart. Vet inte varför klienten reagerade på det viset, men ska självklart ta reda på det. Mvh Johan Citera
Slacker Postad 24 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2006 Jag har skickat flera PM:s till dig nu HeyJohan, men de verkar inte gå iväg.. Kontakta gärna mig på min mail. Citera
HeyJohan Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Jag skickar dig ett PM. Svara om du får det så ska jag hjälpa dig pronto! Mvh Johan Citera
Slacker Postad 7 April , 2006 Författare Rapport Postad 7 April , 2006 Jag har nu PM:at dig 4 ggr, mailat 1 gång om detta, Johan. Får inget svar. Varför? Citera
Recommended Posts