hf89fc Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Är B2B:s SnG nere och alla andra turneringar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 15 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 nej nu funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 nej nu funkar det nej inte min sattelit ,stopp igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 15 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 nej nu funkar det nej inte min sattelit ,stopp igen okej jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zporty Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Sitter också på ett satellit-bord som står helt stilla... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Texas Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Gå ut i media och stämma svenska spel för att blivit förbised som parter till b2b är ju löjligt när man inte kan få ordning på klienten. Sen betala unibet 15 mille, lägg några kroner på era genomusla servrar innan ni vallsar runt med stämmningar och börsintroduseringar och investeringar. b2b ni kanske förstår varför ni är ointresant som partner till svenskaSpel. Ps. Sen kan ni ju skrota dessa meningslösa 1 vipp turneringar där 2000 pers jagar en prispott på 120€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Spelar en sattelit ,1 kvar innan priserpengar, hela skiten brakar i hop vad gör man ??? Ja det blir väl att gå och kakla om badrummet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Birdflyer Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Funkar fortfarande inte va? Kommer bara in i Lobbyn, men disconnectad, den verkar inte vilja connecta trotts att "connecting-rutan" försvunnit. Skumt skumt, antar att det bara är att vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
suitednotie Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Jag kommer inte in heller. Uppdaterade klienten innan inloggning, satt sedan 5 minuter vid ett bord innan en pop-up förklarade att "Your session has ended....Exit.", typ. Har inte kunnat logga in sedan dess. Birdflyer: Connecting-rutan är bakom klienten, blev lite förvånad jag med innan jag minimerade den. Är det fler som uppdaterat som har samma problem? Edit: Jag är på HeyPoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Superchunk Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Kan heller inte connecta i lobbyn. Surt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 15 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 ahha kul spelar en SnG och får ett medelande om att servrarna ska startas om och att turneringen fortsätter om 25 min Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Jag skulle ju vilja spela turbon som startar 20:00... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 martinspoker dog iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 15 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 martinspoker dog iaf.. heypoker också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokertomte Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 martinspoker dog iaf.. heypoker också Bestpoker också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mongokongo Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 nu verkar det funka igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Hallåja, hela b2b-riggen ligger nere, 25 minuter mananatid kan vara allt från en timme till 3 dygn, surt för de brukar skita i att kompensera för sina downperioder. BYT NÄTVERK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcus016 Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 näe inte för mig .. står typ couldent connect to server .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demimonde Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 det är uppe igen!=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 martinspoker dog iaf.. heypoker också Bestpoker också. Tror då att vi kan konstantera att B2B är nere, eller vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokertomte Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Uppe igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 martinspoker dog iaf.. heypoker också Bestpoker också. Zyrpoker också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D_Persson Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 martinspoker dog iaf.. heypoker också Bestpoker också. Zyrpoker också Jaså, det är därifrån all din sjukliga riggtur kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 16 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 jag vill ha tillbaka min by-in, hur kul är det att spela en SnG turbo som tar 20-30 minuter att spela när pausen är 25 min Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
unfufu Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 maila supporten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts