Nusseman Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Men seriöst... SLUTA SPELA! Hur bra är det om ni sitter och lirar och snackar om hur kul det är, samt drar dit massor av trafik... Och så ska ni komma och klaga sen. "Jo, alltså. Jag lirade er Swedish freeroll och hade skitkul. stämningen var på topp under hela veckan turneringen varade. Hur som helst, jag skulle bara vilja klaga lite... bla bla bla" Bojkotta och spamma TGC med klagomail, säger jag! Citera
Papa Kubo Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Seriöst, finns det folk som fortfarande spelar? Citera
QoS Postad 7 November , 2004 Författare Rapport Postad 7 November , 2004 Nu har tom. jag som är übertomte tröttnat! - QoS Citera
kydyl Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 haha, det roliga är att den aldrig kommer att ta slut, vid vissa bord spelar ju ingen så där kommer ingen åka ut då mörkarna går jämt upp, undrar hur många dar det tar för TGC att märka att de har en evighetsturnering gående Citera
martenmania Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 jag tycker att alla på TGC borde få som straff att sitta en timme och titta och lyssna på ett bord där alla sitter ut. Citera
drc Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Jag är kvar i turneringen. har tagit ledigt från jobbet resten av veckan !! Det vore kul att komma ITM !! Citera
RaMz Postad 7 November , 2004 Rapport Postad 7 November , 2004 Haha vafan hände med touren, driver ni med mig eller? Är dte någon som kör alls? Citera
wanduz Postad 8 November , 2004 Rapport Postad 8 November , 2004 Tillslut upptäckte tgc turneringen iaf, tänkte kolla in all härlig action nu, 04:30, men möts av meddelandet att "the tournament has been cancelled", undrar hur länge det pågick... Citera
eroz Postad 8 November , 2004 Rapport Postad 8 November , 2004 Vad hände med dom som var kvar i turneringen? Citera
Bjorn_ Postad 8 November , 2004 Rapport Postad 8 November , 2004 Standardpolicyn är väl att man får tillbaks insatsen... /Bjorn Citera
drc Postad 8 November , 2004 Rapport Postad 8 November , 2004 Jävligt surt att de avbryter turneringen när man suttit och gett allt i 5 timmar. Citera
bluesheart Postad 8 November , 2004 Rapport Postad 8 November , 2004 Bojkotta och spamma TGC med klagomail, säger jag! Mycket bra förslag. En rolig grej med TGC när man skriver klagobrev är att de alltid skickar med en standardreklam-snutt i mailet tillbaka. Tex om man mailar och klagar på att man inte kan logga in. Då får man ett svar på 1 rad om att man ska fråga 24h senare, och under detta kommer 2 sidor som förklarar hur bra deras refer-a-friend är. Det är en förolämpning! Nej bojkotta! Avsluta kontona, se till att ni har pengarna, skriv sedan och berätta vilka idioter dom är. (Gör det helst i den ordningen, annars kan det bli strul med stålarna =) ) Citera
Recommended Posts