TheLimps Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Finns det någon möjligthet att ställa in borden på "mini view" på B2B? Om man till exempel spelar sex bord är det ju svårt att spela via normal storlek på borden! * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 de finns bara på ultimatebet eller har ja fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Ladbrokes ska också ha det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Ja, ladbrokes, prima och Pokerchamps(?) har det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smidig Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Party har så att du kan minska dina fönster så att du får plats med fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scouserandy Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Fast nu frågar han ju om B2B och inget annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Och på B2B går det inte att ändra bordsstorleken på annat sätt än att ändra skärmupplösningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 alla borde ha som Party har, grymt skönt att kunna välja EXAKTA storleken själv genom att dra i hörnet på rutorna.. Nej b2b har inget.. ..för tillfället bara får man ju hoppas ju på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 alla borde ha som Party har, grymt skönt att kunna välja EXAKTA storleken själv genom att dra i hörnet på rutorna.. Nej b2b har inget.. ..för tillfället bara får man ju hoppas ju på.. Blir inte all text "suddig" för er när ni gör det? Jag kör hellre med överlappning än att min ruta ser ut så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Jodå, bordet blir lite suddigt om man minskar det. Men det är ändå bättre än t ex Primas miniview som jag tycker är extremt förvirrande. Men det är väl för att man inte är van... Måste ju skryta lite också. På party skulle jag få plats med 16 bord i princip utan överlappning om man drar ner alla så mycket det går på min 23" widescreen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts