Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

5/10 limit @ partypoker

Sitter på QQ (har klöver Q), 5 st är med på en cap pre-flop..

Flopp [ 5c, Qd, 6c ]

Vi bettar å raisar lite.. jag å 2 andra kvar till turn..

Turn [ 3c ]

Bet, syn, syn.

River [ 7c ]

Hmm.. träffat färgen iaf,

Alla checkar..

Första snubben visar [ 8h, 4c ] för en runner runner färgstege..

Nån som varit med om liknande bad beats??

PS. JAG ÄR INTE TILT NU ASSÅ!!!!

Postad

Det där kan inte kvala in på en badbeat skala ju ;)

Floppat set och blivit utdragen av rr straight/flush har hänt mig fler gånger än jag kan räkna till, och då snackar vi ändå NL... Förstår in vart en del hittar synen!

Go natt

Postad

hade en 2 fina "badbeat" idag eller vad man ska kalla dom...

Floppar set i två potter dom har AA och KK i dom händerna (inget set)...

Lost connection båda gångerna... JIPPI... FFS börjar likna expekt... skickade ett trevligt mail till deras support :roll:

Vill ni höra en till...

Raisar med 88... 2 synar FLOP: 8c 6c 3h :D Jag betar, får omslag, Jag ställer in, han synar med 66... Turn 6... :shock: ....JIPPI

Godnatt... som sagt man måste minimera sina förluster...

Postad

Möjligt mjukis att det inte var en bad beat men jag blev tiltad av den iaf :D

Fyfan det är bad beats fannys.. hatar när man tappar anslutningen.. fast att bli one-outed är nog ännu värre :(

Funderar på att börja grinda 1/2 NL som du å andra i klubben gör.. testade en stund idag, då gick det så här:

http://img124.imageshack.us/img124/9088/dagens9nu.jpg

Kanske nåt å jobba på? :P

Postad

här är en bad beat jag har 23 of en har aa o han höjer på floppen får typ tre syn plus mig! par för theo o en låg flopp för övrigt! ...o aa går all in o jag synar så klart för jag vet ju att han har två överkort (typ ak) klonk på river får jag tvåpar yess

Postad

Denna då. HAr QJ synar en dubbling på BB flop KT9 WOW

jag checkar. andra pos slår upp till 1000 tredjepos till 2 tusen. jag synar. tillbaka till andra pos höjer upp till 4000. 3:e pos går all in.. blixt syn från mig. TOMTE nr 1 synar med med sitta låga 2 par??

Turn K River T Från nötterna till sämsta handen :D känner ni igen det?

Postad

Fick mail från Nordic... dom förklarar att dom inte kan ersätta mina förluster för att kontakten bröts... Det visste jag ju redan men ville se om dom kompensera på nåt annat sätt... Fick 50$ i tröst av dom... Fin gest tycker jag även att jag förlorade ca 550$... Expekts support hade inte ens svarat... MKT bra site Nordic.. :D

Postad

Hahahaha Andersson den glömmer du inte i första taget va? ;)

Ska fan byta till nordicbet i slutet av månaden när partys promotion program är slut.. dom har iaf bra rakeback. Har rakat bort 2500 dollar den här månaden redan.. bedrövligt, skulle tjäna massa på rakeback :)