Gå till innehåll

Turneringsrapport - 24hPoker Swedish Open!


Nusseman

Recommended Posts

Nu har vi förklaringen till varför Ector ska sluta med pokern - cheerleader på heltid

 

Så är det... Håller på att öva olika steg-kombinationer och bläddrar i rimlexikonet efter ord som rimmar på Nusseman.

 

Du kanske tror att du poker kan, men ingen kan floppa som Nusseman!

 

Det är så långt jag har kommit, känns sådär om jag ska va ärlig... Får väl ringa Petter...

 

 

LOL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag mailade Stefan på 24h och frågade om det var korrekt att Mongo var från 24h, och fick följande svar:

/Ola

 

Då var min hyfsat säkra källa felunderrättad(eventuellt), han får hålla sig till sina pom poms i fortsättningen ;)

 

Inte för att det spelar mig nån roll vem som vann, det var välförtjänt oavsett vem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar bli lite väl mycket Nusseman nu. Skärp till er nu lite alla och börja tagga till inför POKERFORUM.nu turneringen på söndag. Då kan ni ju inte hålla på och heja på Nusseman! :D

 

För mycket Nusseman? du skojar.

 

Hela den här tråden har ju glidit iväg från ämnet, Nussemans turneringsrapport, till att handla om Ector och hans Cheerleaderoutfit... (där då ett par pom poms ingår, herr devalanteriel :D )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...