Gå till innehåll

Nån som vet vem som har nick Biocid?


Che

Recommended Posts

Har inte spelat mot han personligen då jag inte lirar på Prima, men min sambo har mött han en hel del på primas 1/2NL bord.

Vad det gäller den där artikeln så tror jag mycket bara är skitsnack, men en del sanning.

 

Han brukar raisa kraftigt med pp (speciellt 88) och träffar ruskigt ofta set i just åttorna. Sambon blev blåst två gånger på inom en timme på hans set i 8 då han hade två pair (top) båda gångerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag inte riktigt vilken tråd utav dom två jag ska skriva i, men men.

 

Jag har sett killen lira och vet att han tjänar en hel del. Hur mycket som är sant i artikeln vet jag inte, men jag tycker den var ganska dåligt skriven ur journalistisk synvinkel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har mött han via expekt en massa, han kör oftast 0.5/1.0$ & 1/2$

 

Han kör alltid flera bord, går in på rätt få händer men som sagt bettar han rätt högt preflop på de händerna han väl går in på.

 

Han brukar dra in rätt bra med stålar hela tiden så han verkar duktig....men sitter du vid bara ett bord mot honom o spelar ett tag så är det inge problem o sno lite av han...har då funkat för mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...