Gå till innehåll

Pokerdandy.com - Signup bonus, 100% max €400


freddo2001

Recommended Posts

Nån annan som börjat nöta på denna och kan ge synpunkter på klienten?

 

Skönt "clean" eller gräsligt ful? Har inte bestämt mig än... :shock:

 

Väldigt exklusiv och skön klient!

 

Det är extremt fult. Så pass surt att jag troligen skulle åka på grova tilten om jag spelade där, någon som kan förklara hur jag går tillväga för att byta utseendet till någon annan B2B sajt? (Vet att det går.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu har dom tydligen tagit bort den bonusen, precis när man skulle sätta in. Nu står det 100% deposit bonus och 3000vip. Men står inte hur mycket maxinsättningen är? Vad händer?

 

Hade på känn att något sånt här skulle hända relativt snabbt. Har börjat knipa såna här bonusar tidigt just av den anledningen. Nu råkar förvisso Jokerdandy-bonusen ligga kvar i högerkollumnen på undersidan "Erbjudanden". Så den kanske fortfarande gäller...

 

Men även om den inte gäller så är 15 € per 100 VIP fortfarande en bättre bonus än på de flesta andra B2B-skins.

 

EDIT: Bonuskoden "Jokerdandy" funkade för en polare för ett par timmar sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wtf jag håller på att signa upp på Pokerdandy och när jag ska bekräfta uppgifterna, så står där ngt om att jag inte fyllt i korrekt information och därför inte har rätt till cashback. Men jag har skrivit korrekt info och jag kan ändå gå vidare och acceptera avtalet. Någon som vet vad som kan vara fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wtf jag håller på att signa upp på Pokerdandy och när jag ska bekräfta uppgifterna, så står där ngt om att jag inte fyllt i korrekt information och därför inte har rätt till cashback. Men jag har skrivit korrekt info och jag kan ändå gå vidare och acceptera avtalet. Någon som vet vad som kan vara fel?

 

Jag fick också att det var fel info osv men efter kontakt med support så sa dom att allt var korrekt. Såg i nån Bestpoker-tråd förut att nån hade samma problem. Är väl en bugg i B2B-systemet eller också tänker dom börja lura folk på cashbacken...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har ett ganska pressat schema och har runt 60 speltimmar inom en 30 dagars period. Så till frågan hinner jag cleara bonus om jag 2-tablar nl50? Eller bör jag nöta fler bord?

 

Du måste nästan spela NL100 för att ta den här bonusen fullt ut på 60 timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har dom tydligen tagit bort den bonusen, precis när man skulle sätta in. Nu står det 100% deposit bonus och 3000vip. Men står inte hur mycket maxinsättningen är? Vad händer?

 

Vet inte va man ska tro nu, detta står på sidan nu ju;

 

30% INSÄTTNINGSBONUS TILL NYA SPELARE!

 

Alla nya spelare får nu 30% bonus på sin första insättning.Bonusen betalas ut 30 dagar efter insättningen med € 10 per intjänade VIP100 under perioden. Den maximala bonusen du kan tjäna är € 150. Minsta bonusutbetalning är €10.

 

Använd koden "pokerdandy30" när du sätter in pengar

 

Nån som har koll på va som gäller, funkar första bonusen på 400 Euro för 2000 VIP fortfarande kanske..? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar 0,25 -5 på denna bonusen spelade 3 timmar idag och fick ihop 253 vip 5 bord samtidigt en stund 6 en stund 4. så antar att 2000 vip kommer ta ca 23.. så genom att gå + minsus noll ger en sån bonus ca 17 euro i timmen då behöver man inte gå så mycket + för att få en helt ok timlön om pokern är som för mig ett "extraknäck" och inget levebröd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har dom tydligen tagit bort den bonusen, precis när man skulle sätta in. Nu står det 100% deposit bonus och 3000vip. Men står inte hur mycket maxinsättningen är? Vad händer?

 

Vet inte va man ska tro nu, detta står på sidan nu ju;

 

30% INSÄTTNINGSBONUS TILL NYA SPELARE!

 

Alla nya spelare får nu 30% bonus på sin första insättning.Bonusen betalas ut 30 dagar efter insättningen med € 10 per intjänade VIP100 under perioden. Den maximala bonusen du kan tjäna är € 150. Minsta bonusutbetalning är €10.

 

Använd koden "pokerdandy30" när du sätter in pengar

 

Jag signade för en timme sen med 400€ bonusen. Välj svenska som språk, sen erbjudande så finns den där.

 

 

 

Nån som har koll på va som gäller, funkar första bonusen på 400 Euro för 2000 VIP fortfarande kanske..? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det smidagaste sättet och ta denna bonusen på om man lirar FL?

Jag kan tänka mig att lira €1-2 till €3-6. Tycker det e kasst med bord och spelare, så svårt att multitabla inom samma limit.

 

jo jokerdandy gäller fortfarande finsn ba 2 oliak o välja mellan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det smidagaste sättet och ta denna bonusen på om man lirar FL?

Jag kan tänka mig att lira €1-2 till €3-6. Tycker det e kasst med bord och spelare, så svårt att multitabla inom samma limit.

 

jo jokerdandy gäller fortfarande finsn ba 2 oliak o välja mellan

 

Vad har detta med min fråga att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det smidagaste sättet och ta denna bonusen på om man lirar FL?

Jag kan tänka mig att lira €1-2 till €3-6. Tycker det e kasst med bord och spelare, så svårt att multitabla inom samma limit.

 

Om du inte har för bråttom utan kan utnyttja i stort sett alla 30 dagarna; Vänta till helgerna och spela €2/4 SH FLT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det smidagaste sättet och ta denna bonusen på om man lirar FL?

Jag kan tänka mig att lira €1-2 till €3-6. Tycker det e kasst med bord och spelare, så svårt att multitabla inom samma limit.

 

Om du inte har för bråttom utan kan utnyttja i stort sett alla 30 dagarna; Vänta till helgerna och spela €2/4 SH FLT.

 

Tack, det var ett bra förslag!! Får ju ändå inte bonusen förrän efter 30 dagar ändå så..

 

edit: wtf skulle sätta in pengar via mitt visa kort nu, för att spara pengar på växlingsavgiften från neteller. Då stod det att det inte gick, eftersom mitt visa har använts på ett annat spelarkonto. Men jag har aldrig vatt på denna sidan för. Får man bara ta en bonus på hela b2b eller??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det smidagaste sättet och ta denna bonusen på om man lirar FL?

Jag kan tänka mig att lira €1-2 till €3-6. Tycker det e kasst med bord och spelare, så svårt att multitabla inom samma limit.

 

jo jokerdandy gäller fortfarande finsn ba 2 oliak o välja mellan

 

Vad har detta med min fråga att göra?

 

inge sry sleepy så skrev fel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det smidagaste sättet och ta denna bonusen på om man lirar FL?

Jag kan tänka mig att lira €1-2 till €3-6. Tycker det e kasst med bord och spelare, så svårt att multitabla inom samma limit.

 

Om du inte har för bråttom utan kan utnyttja i stort sett alla 30 dagarna; Vänta till helgerna och spela €2/4 SH FLT.

 

Tack, det var ett bra förslag!! Får ju ändå inte bonusen förrän efter 30 dagar ändå så..

 

edit: wtf skulle sätta in pengar via mitt visa kort nu, för att spara pengar på växlingsavgiften från neteller. Då stod det att det inte gick, eftersom mitt visa har använts på ett annat spelarkonto. Men jag har aldrig vatt på denna sidan för. Får man bara ta en bonus på hela b2b eller??

 

Nej, men du har satt in pengar med VISA-kortet på en annan sajt i nätverket. Du skickar ett mejl till supporten och ber dem låsa upp kortet bara. Eventuellt behöver du inkludera ditt användarnamn på den andra sajten också. Inga konstigheter alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har de infört en insättningsgräns på 200 euro via kontokort? Det var iallafall vad jag fick slängt i nyllet. Skoj :roll:

 

Ja gränsen är satt vid 200 euro från början. Bara maila supporten och be dem höja, fick höjt till 500 euro direkt. Hur smidigt som helst! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...