guldfisk Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Det måste ju blivit något fel för er ? Ja, eftersom jag inte har fått den ännu så är det något som är fel.. Citera
ParadiseEric Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Det måste ju blivit något fel för er ? Ja, eftersom jag inte har fått den ännu så är det något som är fel.. De är på väg, ingen fara! De har gått iväg i omgångar och de sista på listan postas tisdag eller onsdag denna vecka. Mvh Sportingbet Citera
kydyl Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 2006-04-11 Alla bör ha fått sina kortlekar senast nästa vecka! Mvh Sportingbet 2006-04-21 Vilken dag som helst nu kommer de som inte fått ännu att ha en kortlekt i brevlådan! Mvh sportingbet 2006-04-24 Ja - de lär dyka upp snart! Mvh Sportingbet 2006-05-08 De är på väg, ingen fara! De har gått iväg i omgångar och de sista på listan postas tisdag eller onsdag denna vecka. Mvh Sportingbet jo vi har ju hört det där med att de kommer vilken dag som helst ett tag nu, mindre snack och mer handling vore på sin plats. Inte för att jag gråter blod över en kortlek precis men jag irriterar mig på folk som bara lovar och lovar men ingenting händer. Kan ni inte leverera dem förrens i januari 2008 så säg det istället för att tjata om snart, snart, snart. Citera
Soderbroder Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Jag tror inte att jag kommer att få nån kortlek. jag har gett upp för länge sen. det är kul att jämföra med andra siter. när jag signade på Heypoker hade jag min handduk på 4 dar... Citera
ParadiseEric Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Jag tror inte att jag kommer att få nån kortlek. jag har gett upp för länge sen. det är kul att jämföra med andra siter. när jag signade på Heypoker hade jag min handduk på 4 dar... Jo då - de kommer, det kan jag lova Vi har haft väldiga problem med leveranserna som gjort att man slitit sitt hår både en och två gånger. Det är ingen ursäkt, men förseningen beror på en leverantör till oss (som vi anlitat för sista gången). Jag ber tusen gånger om ursäkt och förstår er ilska och frustration. Vi skäms Mvh Sportingbet Citera
al_bandy Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Väntat snart tre månader nu på kortlek. Vad är problemet? En dålig leverantör hinner man byta ut flera gånger om på den tiden... Citera
Ving Postad 11 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2006 Om de sista kortlekarna skickas ut tisdag eller onsdag denna vecka så borde man ha den när man kommer hem ikväll. Ska bli spännande att tömma brevlådan och se om det klonkar... Citera
Soderbroder Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Hur länge måste det dröja innan man kan processa? Citera
Lupus123 Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Ingen kortlek idag inte, men då kan man ju med spännande steg gå och kolla posten nästa vecka också, alltid med tanken"idag borde det ju... eller... nä... kan ju inte komma idag av alla dagar... eller.... *titta* .. nej, tänkte väl det.. imorgon kanske.. " Citera
Freddie Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Ni som fått lekarna, är det något som är värt vänta på eller är det en öbergslek för 15:- på närmaste mack ? Citera
Dostojevski Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Nä, nätpokerbolagen brukar ha riktigt fina kortlekar som lätt kan kosta en hundring. Ivarjefall är det min erfarenhet. Citera
Freddie Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Nä, nätpokerbolagen brukar ha riktigt fina kortlekar som lätt kan kosta en hundring. Ivarjefall är det min erfarenhet. Nu frågade jag ju dock inte efter någons erfarenhet i allmänhet, utan förväntade mig svar från någon som verkligen FÅTT leken från sportingbet. Citera
The Grand Bark Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Min anlände precis nu, Carta Mundi-lek. Citera
kydyl Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Min anlände precis nu, Carta Mundi-lek. ohh grattis, Min brevlåda gapade tomt idag med men det var ju mer eller mindre väntat så... Citera
johper Postad 13 Maj , 2006 Rapport Postad 13 Maj , 2006 Det måste ju blivit något fel för er ? Ja, eftersom jag inte har fått den ännu så är det något som är fel.. De är på väg, ingen fara! De har gått iväg i omgångar och de sista på listan postas tisdag eller onsdag denna vecka. Mvh Sportingbet I helvete att de har.... Citera
Soderbroder Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 Hur många tror att kortlekarna kommer imorrn? Det är så spänande så man nästan brister.... Citera
Lupus123 Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Hur många tror att kortlekarna kommer imorrn? Det är så spänande så man nästan brister.... *DUNS i lådan* At last.. Citera
Grabbarnana Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Yes!! Äntligen kom de 52 efter längtande korten..Vilken lyckans dag! Citera
morsan Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 idag kom korten, men va fan vad besviken jag blev här hade man väntat sig en plastlek inte nå sunkiga jävla papperskort, riktigt dåligt tycker jag. Citera
bjornand Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Nothing to see... korten har kommit Citera
Recommended Posts