baros_milan Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Mer Omaha per asså jag var typ bäst i världen på omaha fick ak aq plus två bonus kort typ varje gång osså får man in två par hela tiden haha synd att danne var lite mer rutinerad på slutet asså...PEr ner kommer du hem??? Citera
x_totti_x Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 En hand som enligt mitt tycke är antingen bäst eller näst bäst; AAJT med synkade färger. Mkt bra. Citera
jojje Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Håller med mer Omaha! Det var ju sket kul. Mkt klonk och konstiga starthänder som spelades men jag kom ju nästan itm! AQ75 måste varit din favvo hand Theo. Citera
DiegoForlan Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Håller med alltså omaha va sjukt kul ! O bra stämning genom hela turneringen.. Tisdags omaha vore nog fan nåt alltså ! Men du theo, Räknas verkligen Runner Runner 2 par som skills? hehe Citera
Mjukis Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Kommer lägga upp schema för April inom några sek där en Omaha ingår. Ang rankingserien till Cosmopol så är det inte 100 ännu om det blir på Cosmopol eller Klubben som vinnaren får inköp till. Blir klart inom kort. Dock kommer inköp till turneringen inte understiga 5000kr. Citera
fannys Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 som ni märkte så ute blev tanten och jag på omahan... vi hade fullt upp... Citera
Mjukis Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 http://www.skrivihop.nu Uteblev Theo: Jag kommer snart, håll ut! Saknar du dom sena nätterna vid pokerbordet och mina mackor? Ring mig Theo, du får ta o komma hit, du kan bo hos mig o mike temporärt, jobb löser sig när du kommer hit! Du kan va såndär mimpojke på stan! Citera
baros_milan Postad 10 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2006 jaaa runner runner två-par måste tyda på mycke klonk klonk...jammen vi kan dra ihop en egen tour omaha behöver ju inte vara schema anlagd o sen vill man ju se matte, o kejan o jessica dominera:) mmm det låter per o ja jag saknar sena pokersnacks kvällar känner att mitt spel blir lidande men jag e på g igen, när e det daxs o utse en vinnare till cosmopol då??? o joo aq 75 är min favorit hand asså...kanske vi kan köra en omaha nästa vecka om nån är intresserad??? Citera
Ariados Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Haha Omaha turneringen va grymt skoj.. speciellt pga att dom flesta knappt kunde reglerna.. så det blev mkt garv.. och Theo som såg MÖJLIGHETER med VARJE hand Jag e definitvt på å köra en till.. Citera
some1blue Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Som regerande omaha-mästare i klubben så är jag naturligtvis öppen för flera turneringar... kanske en i månaden på tisdagar iaf minst? Om intresset finns så kanske 2 tisdagar? Ser fram emot att möta klubbens riktiga omahaspelare HU i nästa turnering... MKT BRA Citera
Andersson1 Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 haha teo vettu.. klonkmaster.. spelade alla händer va?? vem klonkar bäst idag? Citera
baros_milan Postad 14 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2006 danne klonka som vanligt en massa bra o syna ner mig med 88...men han e ju omaha mästare...vi kommer nog ha en separat omaha liga fint ju:) hoppas det blir omaha i morgon...klonka på asså Citera
some1blue Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 De roliga där va att jag tänkte av nån konstig anledning att du hade typ 10000 marker o inte 20000 marker som de va... lite illa... blixtsyn vart de iaf o din gamla AJ förbättrades inte.. mkt mkt bra... Citera
baros_milan Postad 14 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2006 ja precis mycke bra asså... Citera
Mjukis Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Ni som har röstat på att AKAK ska vara bästa handen hur kommer ni fram till det? Man tappar ju bara en massa outs och blir mindre favorit mot lägre pp... eller har jag otur när jag tänker? Ska väl vara om man har två olika färger för att öka chansen för flush.. men Citera
Mjukis Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Jag hade lite otur när jag tänkte kom jag på, AKAK är ju detsamma som AAKK och då har man ju ändå troligtvis 2 överpar Hur stora är oddsen för att nån annan sitter på AKAK i samma giv? Räkna Kejan! Citera
fannys Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 kan jag väl... återkommer om ett halvår.. MORON Citera
baros_milan Postad 12 April , 2006 Författare Rapport Postad 12 April , 2006 otur när man tänker det e jobbigt haha du har humor per Citera
Recommended Posts