hf89fc Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Kan ni inte fixa dessa blinds för oss som inte har så mycket pengar ?? Är jobbigt att sitta på NL20 med 200 € Citera
Skadast Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Äh... se till att bara spela på fredagnätter och lördagnätterna tills du nått några inköp till, då har du inget att oroa dig för 10 inköp kommer du säkert att klara dig relativt bra på ändå. Annars får du se till att nöta lite €3 SnG´s eller nåt. Citera
wedo Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Kan ni inte fixa dessa blinds för oss som inte har så mycket pengar ??Är jobbigt att sitta på NL20 med 200 € jaha glöm det jag skrev Citera
hf89fc Postad 9 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2006 Äh... se till att bara spela på fredagnätter och lördagnätterna tills du nått några inköp till, då har du inget att oroa dig för 10 inköp kommer du säkert att klara dig relativt bra på ändå. Annars får du se till att nöta lite €3 SnG´s eller nåt. men alla dessa utdargningar !!! Citera
BingoBenny Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Mycket möjligt att detta har tagits upp någonstans men alltså, jag förstår verkligen inte varför b2b erbjuder ett större urval bord... NL/FL HU bord m.m Det lägsta HU FL bordet är 30/60 och lägsta HU NL bordet är 5/10, sjukt dåligt.. Citera
hf89fc Postad 10 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2006 Mycket möjligt att detta har tagits upp någonstans men alltså, jag förstår verkligen inte varför b2b erbjuder ett större urval bord... NL/FL HU bord m.m Det lägsta HU FL bordet är 30/60 och lägsta HU NL bordet är 5/10, sjukt dåligt.. kan bara halla med varfor inte erbjuda sadant till sma kunder Citera
Rob Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Mycket möjligt att detta har tagits upp någonstans men alltså, jag förstår verkligen inte varför b2b erbjuder ett större urval bord... NL/FL HU bord m.m Det lägsta HU FL bordet är 30/60 och lägsta HU NL bordet är 5/10, sjukt dåligt.. De kanske tar för givet att ingen skulle spela HU lägre än så eftersom det är galet -EV, spelar man 1h HU lägre en 5/10 finns det inte en chans att någon plussar (pga raken). Men visst, siten skulle ju tjäna på det om nån var dum och spelade Citera
hf89fc Postad 10 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2006 Mycket möjligt att detta har tagits upp någonstans men alltså, jag förstår verkligen inte varför b2b erbjuder ett större urval bord... NL/FL HU bord m.m Det lägsta HU FL bordet är 30/60 och lägsta HU NL bordet är 5/10, sjukt dåligt.. De kanske tar för givet att ingen skulle spela HU lägre än så eftersom det är galet -EV, spelar man 1h HU lägre en 5/10 finns det inte en chans att någon plussar (pga raken). Men visst, siten skulle ju tjäna på det om nån var dum och spelade haha Citera
Recommended Posts