Gå till innehåll

ARTIKEL: Spelare hos Expekt satsade andras pengar

Recommended Posts

Postad

Undrar hur det egentligen går för Expekt? Jag har mailat lite med deras support de senaste dagarna och de får dagens RIS av mig. Jobbar man på en support måste man i alla fall kunna läsa en mailkonversation. Spelar ingen roll vad man skriver till dem så får man helt irrelavanta svar tillbaka.

Postad
Undrar hur det egentligen går för Expekt? Jag har mailat lite med deras support de senaste dagarna och de får dagens RIS av mig. Jobbar man på en support måste man i alla fall kunna läsa en mailkonversation. Spelar ingen roll vad man skriver till dem så får man helt irrelavanta svar tillbaka.

Troligen har de förtryckta standardsvar och om de finner att det du skriver verkar handla om något som tas upp i standardsvaret så skickar det ett sådant till dig. Ibland kan det bli helskumt, har själv råkat ut för det.

Mig veterligen så är inte Expekt ensamma om detta fenomen, men det märks extra tydligt hos dem, eftersom man måste maila dem varje kvart....

Postad

Idag fick jag vinstpengarna från Skellefteå-Björklöven och Lyon-PSV som spelades i förrgår, 1664 kr. Så det fungerar inte fläckfritt precis...Dålig suopprt med standardsvar som det har nämnts.

Gillar deras reoladbonusar dock, 30% upp till 500... Sätt in 1700, få 500 i bonus, ta ut 1700 direkt så har du fått 500 utan att behöva göra nåt... Sen att man måste använda de 3 gånger på "oddset" är en smärre detalj. Den bonusen kompenserar oss expektare lite grann, men klantiga är de.

De får ta å skärpa till sig.