BrutalFalukorv Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Tänkte höra efter om någon testat att ta ut med sitt neteller debit card i thailand? ska flytta dit och behöver veta detta innan. Vet att det iafall går att logga in på sin neteller i thailand, men de jag behöver vet e om de går att anväda sitt neteller debit card i deras uttagsautomater. Hoppas de finns nån där ute som testat Citera
Portello Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 nja... For mig funkar det inte ialalfall, mitt konto blev last nar jag forsokte logga in pa mitt netelelrkonto, har debitcard ocksa. Citera
Quasi Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Nej, det ska inte gå att logga in på Neteller även om man förvarnar dem att man tänker åka dit. De anser Thailand vara ett högriskland med dålig datorsäkerhet och att det råder större risk där än i andra länder att få sitt konto hackat. Det var i alla fall beskedet vi fick när vi pokersemestrade i thailand i höstas. Debitkortet fungerar dock utmärkt... Citera
Pokershark Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Bra med förtydligandet! Stämmer bra att det inte ska gå att logga in på kontot men neteller debit kortet funkade fint vilket även supporten sa att det skulle göra. Citera
Recommended Posts