masticore Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Hej Jag bor i Norge kan jag vara med då? (Ja, Jag är svensk) MVH Michael Citera
masticore Postad 8 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2006 Jag menar alltså sateliten på PS MVH Michael Citera
baller Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Ja, följande gäller. Svensk och kan ta sig till sverige där resan utgår ifrån. Citera
gdaily Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Född i sverige (eller svensk medborgare) = svensk Invandrad, ej svensk medborgare, men folkbokförd i Sverige = Svensk Heter du Smith och bor i London, så ligger bevisbördan att du är svensk på dig. Heter du Svensson och bor på cypern, så är det lungt att spela. Samma sak om du heter Chow och bor i Rinkeby... Citera
Bobix Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Som finlandssvensk finns det alltså ingen chans att man får delta i spektaklet? Citera
Recommended Posts