Slegr Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Vad burkar ni försöka ha för inställning när ni sätter er ner å ska spela en session? *Jag ska göra så lite misstag som möjligt och försöka spela perfekt *Nu jävlar ska jag dra hem storkovan!! *Nu ska jag grinda ihop några tusen händer å försöka göra bort några downswings *Ska slaska lite grann å hoppas att jag vinner ihop till en karta bärs fler förslag? själv försöker jag ligga nånstans mellan 1 och 2 när det går Citera
Luap Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Jag brukar försöka hålla mig till ettan och tänka så lite så möjligt på tvåan. Rent praktiskt gör min hjärna tvärtom. tilt Citera
Plala Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Alt. 2 känns farligt. Jag har nog ofta alt. 1 och 3. Tips: Ordna en omröstning nästa gång. Citera
ReBs Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 *Fan vad kul det ska bli att spela lite när jag vet att jag har hela kvällen fri. Jag har märkt att det som påverkar mej mest negativt är tidspress och tristess. Citera
Nickefik Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 *Jag ska göra så lite misstag som möjligt och försöka spela perfekt Jag har en målsättning för antalet timmar jag ska spela varje månad. När jag sitter och spelar de timmarna så försöker jag att ha en så seriös inställning som möjligt, och då blir inställningen att jag ska spela så bra jag kan, och undvika misstag. Jag har också resultatmässiga mål, men inte sett över en enskild session, utan sett över en månad. Uppfyller jag mitt mål med antalet timmar och att jag har rätt inställning under tiden jag spelar så blir också mitt resultatmässiga mål uppfyllt. Citera
bossbaver Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Vad burkar ni försöka ha för inställning när ni sätter er ner å ska spela en session? *Jag ska göra så lite misstag som möjligt och försöka spela perfekt *Nu jävlar ska jag dra hem storkovan!! *Nu ska jag grinda ihop några tusen händer å försöka göra bort några downswings *Ska slaska lite grann å hoppas att jag vinner ihop till en karta bärs kör på allihopa samtidigt... Citera
bossbaver Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Jag har också resultatmässiga mål, men inte sett över en enskild session, utan sett över en månad. Borde jag dock styra upp, tänker nog tyvärr mer en session i taget.. funkar sådär... helt övertygad om att klara mål över en månads period skulle hjälpa mig! Citera
joeki Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Enda frågan jag stället mig innan jag spelar är: Klarar jag av att förlora idag? Citera
Wharic Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Det enda som räknas är väl första alternativet? Om man torskar ändå och har otur så är det ju bara att spela vidare. Blir man utspelad är det nog dags att byta bord. Citera
Emilio Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Jag tänker ofrivilligt som 2:an men det går bättre ju mer jag får bort dom tankarna. 1an är lite klurig med för vågar man inte göra misstag kommer man inte kunna vinna något heller. 3an när nog bäst för ens spel. Man får inte ha press på att man absolut inte får göra misstag men samtidigt får man inte slöa till heller så ett fokuserat grindande där man har som mål att ha kul och spela många händer är nog det bästa. Citera
Nickefik Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 1an är lite klurig med för vågar man inte göra misstag kommer man inte kunna vinna något heller. Att inte göra misstag och att inte vara aggresiv är inte samma sak. Så klart man vinner mest ifall man spelar bra, för att spela bra inkluderar ju att optimera sin vinst vid varje tillfälle. I annat fall så spelar man dåligt men har klonkskills som gör att man vinner mycket. Citera
jna Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Alternativ 3 är nej, nej för mig. Kan inte hålla skärpan och spela bra om jag bara maler mig igenom tusentals händer. Jag vill spela hyfsat dyra MTT's och bara en åt gången. Då skärper jag mig. Citera
meekolay Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Man ska inte leta en dubbling på varje hand, man ska försöka göra rätt beslut. Citera
Juzam Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Vara koncentrerad, och SPELA SOM MAN VET ATT MAN BORDE! dvs lägga sig när man vet att man är slagen, och inte drar till färg dyrt när bordet är parat, osv.. Citera
heltok Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 1. full koncentration 2. INGA misstag 3. sluta direkt när koncentrationen faller Citera
Recommended Posts