Ving Postad 8 Mars , 2006 Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Hehe joo misstänkte att det skulle låta så, mina förhoppningar är ju att Argenius1 ska glida in hit och berätta vad han hade, får ta och checka http://www.grinders.se. Jag brukar inte vika ofta och spelar inte vekt annars men denna kille var så sjukt weak tight att jag bara inte orkade syna för att få hans kungar upptryckta i ansiktet kändes typ som någon sjuk semi-tilt samtidigt och jag var helt förvirrad någon minut efter hehe. Fick verkligen den där riktigt starka "du är slagen" känslan, måste bara få veta vad han hade. Här kommer lite tröst! Jag har spelat en del mot Argenius1. Jag är ganska dålig på att ta notes på mina motspelare men just Argenius1 har jag "bokmärkt" som en spelare som bara ställer in med nötterna. Bra fold! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 8 Mars , 2006 Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Hehe joo misstänkte att det skulle låta så, mina förhoppningar är ju att Argenius1 ska glida in hit och berätta vad han hade, får ta och checka http://www.grinders.se. Jag brukar inte vika ofta och spelar inte vekt annars men denna kille var så sjukt weak tight att jag bara inte orkade syna för att få hans kungar upptryckta i ansiktet kändes typ som någon sjuk semi-tilt samtidigt och jag var helt förvirrad någon minut efter hehe. Fick verkligen den där riktigt starka "du är slagen" känslan, måste bara få veta vad han hade. Här kommer lite tröst! Jag har spelat en del mot Argenius1. Jag är ganska dålig på att ta notes på mina motspelare men just Argenius1 har jag "bokmärkt" som en spelare som bara ställer in med nötterna. Bra fold! Jag håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 8 Mars , 2006 Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Jag tror absolut han skulle kunna spela så med KK beroende vad han har för read på dig. Om du har raisat 30-40% preflopp och han är lite småtiltad på dig och sur på att han alldrig får några kort kan jag tänka mig att han spelar så. Möjligen skulle han kunna ha KQs om han är lite småtiltad. Men folden skulle jag alldrig hittat iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Castro Postad 8 Mars , 2006 Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Hehe joo misstänkte att det skulle låta så, mina förhoppningar är ju att Argenius1 ska glida in hit och berätta vad han hade, får ta och checka http://www.grinders.se. Jag brukar inte vika ofta och spelar inte vekt annars men denna kille var så sjukt weak tight att jag bara inte orkade syna för att få hans kungar upptryckta i ansiktet kändes typ som någon sjuk semi-tilt samtidigt och jag var helt förvirrad någon minut efter hehe. Fick verkligen den där riktigt starka "du är slagen" känslan, måste bara få veta vad han hade. Här kommer lite tröst! Jag har spelat en del mot Argenius1. Jag är ganska dålig på att ta notes på mina motspelare men just Argenius1 har jag "bokmärkt" som en spelare som bara ställer in med nötterna. Bra fold! Jag håller med. Jag med. Jag kan fan svära på att Argenuis hade kungarna där. Finns fan ingen mer lättläst tightspelare än HON. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 8 Mars , 2006 Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Vill minnas att hans spel inte riktigt levde upp till den "skräckinjagande" adressen i rutan. Reraise preflop betyder i 90% av fallen K-K eller A-A på denna nivå, såsom handen utspelade sig känns det som att folden var korrekt med tanke på stackarnas storlek. Felet ligger snarare i hur den utspelade sig. Med ess eller kungar skulle han troligtvis inte lägga sig för ett omslag på floppen, turn var inte precis ett scarecard och med ett kraftigt bet här behöver du inte fundera över vad som skall ske på rivern oavsett kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
richardd Postad 8 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Nice och höra då var min read rätt trots allt, behöver vinna ca 60% av gånger för att gå jämnt upp vilket jag troligen inte gör här med tanke på dom senaste kommentarerna, tror dock inte att det skulle vara en sån jättestor ev skillnad mellan syn och fold om man tänker på den info jag hade just då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 8 Mars , 2006 Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Tror knappt jag foldat ett set i min karriär men mot just den motspelaren och på grund av de djupa stackarna så skulle jag nog kunnat tagit den folden. Btw. Här är ju ett bra exempel på att det inte är så bra att vara lättläst. Hon verkar ha varit tvungen att gå ner i nivå och det skulle jag tippa på att det beror på hennes tighta spelstil. Var ju inte så svårt att spela mot henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 8 Mars , 2006 Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Sublim reklam! Han skriver om en hand som aldrig har hänt bara för att göra reklam för en site. Priecis som på tv, alla byggprogram är sponsrade av bejier, DeWalt och andra i byggsvängen. Hur många tror du han når??? SMART måste jag säga! Hhehhehe nu ahr de hittat till pokerforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 10 Mars , 2006 Rapport Share Postad 10 Mars , 2006 Jag tror att du synade och förlorade mot kungarna men skriver att du foldade här för att få till en diskussion. Jag foldar aldrig ett set om det inte finns färg eller fyrstege på brädan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Painman Postad 10 Mars , 2006 Rapport Share Postad 10 Mars , 2006 Upp till bevis! har du hand history är det bara att ladda upp den på prosharks.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
richardd Postad 10 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2006 Hehe jag foldade kolla HH numret på nått b2b skin får ni se själva! Vad var det för någon sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haggisen Postad 10 Mars , 2006 Rapport Share Postad 10 Mars , 2006 Kollade HH på B2b och det stämmer folden sitter där.... sjukt gjort har spelat en del mot Argenius och tror inte att KK sitter där mer än 25-30 % av gångerna. Har plockat en hel del inköp av Argenius där vederbörande haft TPTK alt topptvåparen eller överpar så jag skulle syna och betala av ibland men oftast vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 10 Mars , 2006 Rapport Share Postad 10 Mars , 2006 kul att glimne kommit till forumet. Bra fold för övrigt där på kortoxen nu när man kan säga det person-till-person! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts