Gå till innehåll

Tiltframkallande bad beat på BBJ-bord.


Gyre

Recommended Posts

hände mig med en liknande. kommer inte ihåg vad jackpotten var på men några K euro iaf.

 

fick lilla str8flushen med ett kort o motspelaren går all in 400 i 40-50pott. syna på en sekund för jag var säker på BBJ, men icke sa nicke.

 

tilta typ lika mkt som jag skulle fått den kvällen tyvärr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som ändrat något väsentligt i denna tråd, eller missar jag någon typ av övertydlig information? Förstår nämligen ingenting av detta? :oops:

 

BBJ utlöses då fyrtal blir slaget då BÅDA spelarna andvänder BÅDA korten.

Vilket det hade blivit om inte damen kommit på rivern

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som ändrat något väsentligt i denna tråd, eller missar jag någon typ av övertydlig information? Förstår nämligen ingenting av detta? :oops:

 

BBJ utlöses då fyrtal blir slaget då BÅDA spelarna andvänder BÅDA korten.

Vilket det hade blivit om inte damen kommit på rivern

 

jo, såg inte att sista ordet var en länk bara, därav frågan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som ändrat något väsentligt i denna tråd, eller missar jag någon typ av övertydlig information? Förstår nämligen ingenting av detta? :oops:

 

Killen spelar på Party's Bad beat Jackpott-bord och jackpotten ligger på totala 110k$. Det innebär att dom du förlorar med fyrtal i 8 eller bättre och båda använder båda sina hålkort att du får ~38k$.

 

På turn sitter han med fyrtal i 9'or och är slagen mot den andras J-höga färgstege. På river kommer Qc som ger den andra en Q-hög färgstege, fast med bara ett hålkort och således ingen jackpott.

 

Med andra ord en 1-outare värd ca 300.000 SEK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...