Macroman Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Hjort..., Förmodligen blir du ngn form av minister en dag. Man kan ju alltid hoppas... Citera
Dostojevski Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Hjort - Måste du göra allt så komplicerat? Måste du alltid ifrågasätta? Måste du alltid tro att alla fuskar. Helt ärligt, verkar du vara cynisk, nitisk och deprimerad. Fan ägna dig åt viktigare saker än att hänga upp dig på saker hela dagarna. Citera
elvis77 Postad 9 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2006 Måste allt vridas och vändas på in i minsta detalj? Du kunde inte hålla tassarna borta va hjort? du borde bli politiker för jag vet ingen som älskar att diskutera för diskutionens skull som du. Förmodligen blir du ngn form av minister en dag. Låt mig bara dra en paralell.. Låtsas att Swede skulle ha åkt i finkan när han var i usa för något som han uppenbarligen inte hade gjort eller som vi på pokerforum iaf tyckte var fel och någon hade startat en tråd för att Swede skulle kunna få komma hem. (strunt samma varför han behövde pengar) jag menar bara att som någon sa, killen har +2000 inlägg på dvdforum och har säkert en del "vänner" där. Låt elvis77 få försöka hjälpa killen om han vill istället för att disskutera sönder tråden så att ingen orkar läsa 8 sidor om hjorts utlägg om vem som är dum i huvudet och vart pengar kommer till mest nytta? Jag är med dig elvis.. skit samma om killen är en bluff.. 200 spänn (25$) är ingen stor grej och jag tror jag har blivit "lurad" på större summor än så vid pokerbordet.. Så än en gång.. låt oss som vill hjälpa killen få göra det och starta i så fall en egen tråd där ni kan skratta och håna oss andra dumbommar.. ok? /Neo Tack! Citera
egonx Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Jag vet inte vad det visar mest, att man inte ska skaffa barn med nån från en trailerpark eller om man helt enkelt inte ska ha oskyddat sex med nån som använder ICQ... Jag har haft oskyddad sex med en ICQ-användare och det slutade bra, ville bara få det sagt så ingen blir fördomsfull. Trailerpark-människor är dock säkert ett jäkla pack! Citera
Recommended Posts