Painman Postad 20 Mars , 2006 Rapport Share Postad 20 Mars , 2006 Nån som ska signa upp o vill tjäna lite "refer a friend" pengar så hör av er till mig då jag redan är medlem o clearat bonusen. Jag tror folk föredrar 100$ signup bonus än de 25$ man får från refer a friend bonusen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
al_bandy Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Koden HOTCARDS1 funkar fortfarande (igår) och ger samma bonus men med bara 5x rejkade händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Någon som haft samma problem som mig och inte kunnat sätta in pengar med neteller på multipoker men kunnat det här? Kunde inte stoppa in på multi då de kände av att mitt neteller är använt på empire eller party... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brotch Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Hur kan man se sina raked hands i klienten? Har letat överallt tycker jag... /K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
al_bandy Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Hur kan man se sina raked hands i klienten? Har letat överallt tycker jag... /K /cashier/bonus account Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts