Gå till innehåll

PokerNow.com - Signup 20%, max 100$, 7x


Uppenberg

Recommended Posts

Undrar också hur en raked hand räknas på party, alla säger ju att det ska vara så lätt.

 

Fuderar på att ta denna och multipokers, men på multipoker kommer det upp att jag bara får ha ett konto på det nätverket (har redan konto på empire). Så är denna och multipokers bonus redan körda?

 

Håller pokernow och multipoker på att klydda vid utbetalningarna förresten? För empire var jag tvungen att ringa och grejer,, hatar sånt klydd.

 

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni verkar ha lite problem med klienten, kanske de lägger ner? :)

Jag har iallafall spelat PokerNow $100 till 5x, tror det figurerar fungerande koder (såg så sent som igår folk som sa att 5x funkade fint) på något annat ställe (mindre bra, så klart) på internet där sånt här diskuteras. Kan vara värt att kolla upp för den intresserade, 5x < 7x.. :)

 

/ anders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Undrar också hur en raked hand räknas på party, alla säger ju att det ska vara så lätt.

 

Fuderar på att ta denna och multipokers, men på multipoker kommer det upp att jag bara får ha ett konto på det nätverket (har redan konto på empire). Så är denna och multipokers bonus redan körda?

 

Håller pokernow och multipoker på att klydda vid utbetalningarna förresten? För empire var jag tvungen att ringa och grejer,, hatar sånt klydd.

 

Tacksam för svar!

 

Klydd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försöker ta ut mina stålar till Neteller, men de kräver en jäkla massa information och papper.

Nu sist skulle jag skicka in en lapp underskriven där jag godkänner att de tar charges from my account.

 

Nån mer som har haft liknande äventyr med PokerNow?

nej gick hur smidigt som helst för mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försöker ta ut mina stålar till Neteller, men de kräver en jäkla massa information och papper.

Nu sist skulle jag skicka in en lapp underskriven där jag godkänner att de tar charges from my account.

 

Nån mer som har haft liknande äventyr med PokerNow?

 

vadå fick du betala en avgift? för mig var det iaf gratis..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...