niqlas Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Hej! Skulle vilja ha tips på nån pokersite som accepterar att man sätter in pengar med neteller men plockar ut till visa(självklart efter en första insättning med visakortet i fråga). Självklart så kommer jag att spela nån timme innan man cashar ut för att inte framstå som en slusk. Gjorde detta flertalet gånger på empirepoker förut med gott resultat men det går ju inte längre. tacksam för svar. Citera
Svinto Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Jag har nyligen gjort precis det du pratar om på Empire. Citera
Nidot Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Jag skulle behöva göra precis samma sak. Beskriv gärna hur du gjorde det Svinto. Citera
Svinto Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Jag skulle behöva göra precis samma sak.Beskriv gärna hur du gjorde det Svinto. Jag satte in $50 med mitt kreditkort. Därefter dök det upp som ett alternativ vid uttag. Jag hade ett par hundra på kontot från början. Därefter satte jag in ungefär $1000 till från neteller och spelade den senaste bonusen. Sen satte jag in $50 med kreditkortet för att registrera det. Slutligen tog jag ut hela rasket, tidigare saldo + insättningar + bonus + vinst, till kortet. Men jag ska nog försöka orka registrera mina bankuppgifter på neteller nån dag istället... Citera
Recommended Posts