cronz Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Några tips om några bra matcher i engelskaligan?? tack på för hand//cronz!! Citera
Johnny Mancusa Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 jag har några matcher du kan få tips på...middlesbrough-birmigham säker 1 jag tror Fulham kan skrälla mot arsenal.. Arsenal störs av ch-spel nästa vecka o massa skador. aston villa knäcker portsmouth hemma...sen lite italienska matcher...Milan piskar Empoli hemma me ett par mål,men ej så bra odds... tror sampdoria kan klara oavgjort mot Juve hemma... sen har vi barca hemma mot la coruna som ja tror barca spelat ut ordentligt Finns ett par tyska matcher med som kan spelas med det e så oviss..jag tror stuttgart klarar oavgjort och kanske tillochmed vinner borta mot kaiserslauten.. Men ja åter kommer ikväll när ja har fixat mitt eget italienska tips så ska ja ge dig mina tips till morrondagens italienska liga... hoppas ja gav dig lite tips Citera
Plala Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Spela: WBA-Chelsea 2 Villa- Portsmouth 1 fulham-arsenal 2 middlesbro-birmingham 1 newcastle-bolton 1 west ham-everton X Citera
Aladdin Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Någon som har några bra tips inför morgondagen? Citera
Skadast Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Spela:WBA-Chelsea 2 Villa- Portsmouth 1 fulham-arsenal 2 middlesbro-birmingham 1 newcastle-bolton 1 west ham-everton X Nu vet jag inte vilken tid dessa matcher spelades, men det var ju ett klockrent tips iaf Citera
Hector Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Spela:WBA-Chelsea 2 Villa- Portsmouth 1 fulham-arsenal 2 middlesbro-birmingham 1 newcastle-bolton 1 west ham-everton X Nu vet jag inte vilken tid dessa matcher spelades, men det var ju ett klockrent tips iaf Kl 16.00 förutom Chelsea som spelades ännu tidigare. Citera
Johnny Mancusa Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Chievo-lazio x2 lecce-palermo 1-2 fiorentina-siena 1 udinese-ascoli 1 Messina-parma x Roma-inter 1x2 det e dom italkineska matcherna ska lägga ut dom resterande på europa tipset när ja har kollat igen spanka lagen.. Citera
mawam Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 "säker" etta i denna match. något mer förslag från nån? 18:55 Malmö Redhawks - Skellefteå Sve. Kvalserien 1.65 4.65 3.85 odds från expekt de flesta på detta forum verkar ju gilla "spel" varför sportbetting borde vara en naturlig del lr? får väl se om de ger nån respons... Citera
Skadast Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 "säker" etta i denna match. något mer förslag från nån?18:55 Malmö Redhawks - Skellefteå Sve. Kvalserien 1.65 4.65 3.85 odds från expekt Va!? Jag tyckte att det var ytterst generösa odds på en 2:a och satte en femhunka på en, enligt min åsikt, 50/50-match. Att Skellefteå är kungar på att vända hopplösa situationer gjorde mig inte ens orolig efter första perioden Citera
Grankott Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Va!? Jag tyckte att det var ytterst generösa odds på en 2:a och satte en femhunka på en, enligt min åsikt, 50/50-match. Att Skellefteå är kungar på att vända hopplösa situationer gjorde mig inte ens orolig efter första perioden För att inte tala om hur bra dom är på att "snubbla på mållinjen"!!! Citera
BOGiS Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Kan tipsa om http://www.spelombudsmannen.com inför kommande bravader. En sida som är bra gällande senaste info'n är, http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/default.stm - du kan läsa Mark Lawrenson's tips också Citera
Skadast Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 För att inte tala om hur bra dom är på att "snubbla på mållinjen"!!! Vad har det med saken att göra? Detta var ingen som helst avgörande match och mållinjen får man väl spela på senare Citera
Grankott Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Vad har det med saken att göra? Detta var ingen som helst avgörande match och mållinjen får man väl spela på senare Nej, det har väl ingenting med saken att göra, bara ett konstaterande! Däremot håller jag inte med dig om "Detta var ingen som helst avgörande match" - jag anser att dessa matcher i allra högsta grad är avgörande, framför allt om man INTE skall snubbla på mållinjen Bra spelvärde iaf på SAIK 3,85 på 2:a - snygg rek! Citera
Skadast Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Däremot håller jag inte med dig om "Detta var ingen som helst avgörande match" - jag anser att dessa matcher i allra högsta grad är avgörande, framför allt om man INTE skall snubbla på mållinjen Bra spelvärde iaf på SAIK 3,85 på 2:a - snygg rek! Point taken! Alla matcher i Kvalserien är avgörande. Men jag tänkte i förhållande till tidigare år då SAIK förlorat de riktigt avgörande matcherna Vad tror ni om Luleå-Linköping ikväll då? Jag är het på ett kryss Citera
Papa Kubo Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Kör på i den gamla tråden. http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=15751 Citera
Recommended Posts