Gå till innehåll

SnGKungen gör ett test, snittar 100 SnG/v


SnGKungen

Recommended Posts

Hej

 

Är en flitig besökare av detta forum under ett annat nick och ska nu göra ett anonymt test och köra 100 SnG per vecka, Veckostart Torsdag

 

Det som kommer att finnas är resultat, lite korta kommentarer.

 

Jag startar på €5 SnG och spelar 4st samtidigt tills alla är färdiga. När alla är färdiga så startar jag upp 4 nya.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vecka 1 Dag 1

 

4*€5.50 sng 2 mars 2006 ca Kl 20:00

 

1. 2a €15 Missa färg+inside 1 över kort mot andra paret all in på floppen

2. 1a €25 Vann enkelt

3. 2a €15 Inget att rapportera

4. 3a €10 All in AK vs A7 7a på floppen

 

Buyin €22

Ut €65

 

Vinst €43

 

---------------------------------------------------------

 

4*€5.50 sng 2 mars 2006 ca Kl 20:50

 

1. Out of money top2 mot färgdrag all in på floppen

2. Bubbla Helt kall, blindsen fick mig att ställa

3. Bubbla AJ mot AQ

4. 1a €25 Peice of cake, Bra kort med 6 kvar säker vinst

 

Buyin €22

ut €25

 

Vinst €3

 

----------------------------------------------------------

 

4*€5.50 sng 2 mars 2006 ca Kl 23:00

 

1. Bubbla. AK vs KK får allt in preflop tidigt, har 40 kvar blir 4 dubblar med 88 mot AJ efter limpers men klarar mig inte hela vägen :(

2. 5e plats missa allt får allt in med KJs med färgdrag på bordet e 6 hög han har A6

3. 3a Kunde inte få en träff all in med 1300 marker på 10 hög flop har A10 han JJ

4. 6a All in på knappen på höga blinds med 88 BB har AA

 

Buyin €22

Ut €10

Vinst €-12

---------------------------------------------------------------

 

4*€5.50 sng 2 mars 2006 ca Kl 23:30

 

1. Ute tidigt, missa alla drag, sen 33 mot KK fina pottodds

2. 1a, Låg riktigt illa till och var nere på 175 marker efter AK mot JJ tripplar med A9 stjäl lite sen plockar jag ut 2 st med 66 mot 33 och AK sen promenad vinst

3. 5a Stealing gone bad rejält short sen all in med A6 mot A8

4. 2a, ganska jämt när vi kom itm, en mini raisar min BB jag callar med QJs flop 236 rainbow, han minibettar = ingen träff jag ställer han steker, synar sen med A4 jag rivrar J. Tuff HU, han har tur när han ställer pre med 83s jag synar med KQ flop 83x repar mig aldrig.

 

Buyin €22

ut €40

 

Vinst €18

 

---------------------------------------------------------

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahapp. Varför är du anonym? Tycker det är lite väl många nu som startar extra användare.

 

Har du något pengamål eller kör du på oavsett hur det går?

 

Blir det inte stressigt när du kommer långt i flera SnG? Tror det är bättre att starta bord kontinuerligt med lite dröjsmål mellan dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahapp. Varför är du anonym? Tycker det är lite väl många nu som startar extra användare.

 

Har du något pengamål eller kör du på oavsett hur det går?

 

Blir det inte stressigt när du kommer långt i flera SnG? Tror det är bättre att starta bord kontinuerligt med lite dröjsmål mellan dem.

 

Vill inte att folk ska ha förutfattade meningar, från saker jag skrivit innan och sånt, sen så vill jag inte skylta med mina vinster/förluster

 

EDIT: Sen vill jag inte ha railers/targeters heller.

 

Mitt mål är att snitta 100 sng i veckan, har inget pengamål uppsatt men ska kanske gå + minst €40 om dagen på €5 nivån.

 

Jag kan lova att det var stressigt med 4 st bubbel/ITM spel samtidigt. Spelar nog inte riktigt optimalt och foldar hellre än försvarar ganska tydliga stöldförsök

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill inte att folk ska ha förutfattade meningar, från saker jag skrivit innan och sånt, sen så vill jag inte skylta med mina vinster/förluster

 

EDIT: Sen vill jag inte ha railers/targeters heller.

 

Mitt mål är att snitta 100 sng i veckan, har inget pengamål uppsatt men ska kanske gå + minst €40 om dagen på €5 nivån.

 

Jag kan lova att det var stressigt med 4 st bubbel/ITM spel samtidigt. Spelar nog inte riktigt optimalt och foldar hellre än försvarar ganska tydliga stöldförsök

 

Jag multitablar också SnG, $5+0,5 eller $10+1. Känner också att det blir stressigt ibland med få spelare kvar på flera bord. Det som jag tycker jag tappar då är att jag inte stjäl tillräckligt. Jag ser ytterst få stöldförsök från fi på de här nivåerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill inte att folk ska ha förutfattade meningar, från saker jag skrivit innan och sånt, sen så vill jag inte skylta med mina vinster/förluster

 

EDIT: Sen vill jag inte ha railers/targeters heller.

 

Mitt mål är att snitta 100 sng i veckan, har inget pengamål uppsatt men ska kanske gå + minst €40 om dagen på €5 nivån.

 

Jag kan lova att det var stressigt med 4 st bubbel/ITM spel samtidigt. Spelar nog inte riktigt optimalt och foldar hellre än försvarar ganska tydliga stöldförsök

 

Jag multitablar också SnG, $5+0,5 eller $10+1. Känner också att det blir stressigt ibland med få spelare kvar på flera bord. Det som jag tycker jag tappar då är att jag inte stjäl tillräckligt. Jag ser ytterst få stöldförsök från fi på de här nivåerna.

 

Jo jag håller med. Men oftast så har jag en ganska rejäl stack innan, brukar vara så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vecka 1 Dag 2

 

Ska testa att ställa rakt av med AK varje gång i första omgången, för antingen så lägger de om jag träffar eller så träffar de sin Q8 denna gången ska de få betala och jag vet att jag får syn av sämre händer typ A8 osv

 

---------------------------------------------------------

 

4*€5.50 sng 3 mars 2006 ca Kl 10:50

 

1. 3a. Missa allt ITM

2. 5a Ax på floppen Axx han har QQ river Q

3. 3a 24 vs 53 AQ tog ut 2 så jag kom ITM, åkte på 57 två par mot rivrat set med 88

4. 3a raise preflop med Q8s i sb BB callar flop 233 ställer han visar T2 :(

 

Buyin €22

Ut €30

 

Vinst €8

 

AK taktiken gick inget bra typ bara fold hela tiden, för tajt denna tiden på dygnet.

 

------------------------------------------------------------

 

2*€5.50 sng 3 mars 2006 ca kl 12:15

 

1. 2a hade lite oflyt HU men inga problem att komma ITM

2. 1a Var nära att missa cashen då mina KK på flop KTx satte stegen på rivern, men dubblade ett par gånger och slog han som rivra stegen HU

 

Buyin €11

Ut €40

 

Vinst €29

 

Blev bara 2 nu för jag ska spela en multi och grinda lite cashgame för att få in vip till bonusen.

 

--------------------------------------------------------------

 

2*€5.50 sng 3 mars 2006 13:40

 

1. Åkte med TT vs KK, var short

2. 1a ganska lätt, representera perfekt, fina bluffar och en klonk när jag var ITM med A6s vs AQ fick färg

 

Buyin €11

Ut €25

 

Vinst €14

 

---------------------------------------------------------------

 

3*€5.50 sng 3 mars 2006 ca kl 14:30

 

1. ute tidigt

2. All in preflop med A9 på floppen A9x han har 33 river 3

3. 44, short får syn av AQ Q på floppen

 

Buyin €16.50

Ut €0

 

Vinst €-16.50

 

Hade lite svårt att koncentrera mig, e ITM med storstack i en multiturre

 

----------------------------------------------------------------

 

4*€5.50 sng 3 mars 2006 ca kl 15:10

 

1. AJ mot K8 J i klöver, flop Axx bara klöver, han har K i klöver och den sitter

2. A10 vs A6s rejält short efter floppat 2par mot färgdrag som självklart sitter

3. Berg och dalbana, först Torsk med 1010 mot Q10, sen dubbla med AQ vs A5, handen efter AQ igen all in mot AK ute

4. 3a, tajtare har jag fan aldrig sett, var all in med 1-2 BB flera gånger och klonka tur jag kom ITM

 

Buyin €22

ut €10

 

Vinst €-12

 

--------------------------------------------------------------

 

4*€5.50 sng 3 mars 2006 ca kl 16:50

 

1. 5a

2. KK vs 89s raisar 6 BB blinds 50/100 killen floppar stege :(

3. 1a Dominera bordet totalt men var rätt even i stackarna HU, raisar med Q10, han mini reraisar jag synar, flop KJ9 han har KJ min stege står

4. 2a Dominera även här, HU så blev stackarna ganska jämna, han ställer på Q6 när jag har 60% av alla marker jag synar med Q10, 6a på floppen. Blir jämnt igen då jag dubblar med A2 vs K10, ställer sedan med KQs får syn av 910, han har ruter 9 4 ruter på bordet

 

Buyin €22

Ut €40

 

Vinst €18

 

------------------------------------------------------------------------

 

2*€5.50 sng 3 mars 2006 ca kl 17:40

 

1. A10 vs AA flop Axx turn ger mig nötfärgsdrag oxå men ingen klonk

2. A10 vs KQ, flop K10x alla spader, har spader A

 

Buyin €11

Ut €0

 

Vinst €-11

 

------------------------------------------------------------------------

 

2*€5.50 sng 3 mars 2006 ca kl 18:30

 

1. KQ flop AQx turn K, mig 2 par han flushdrag som sitter på river

2. QQ vs KK först, sen K5 på knappen för att stjäla short får syn av J4, J på river

 

Buyin €11

Ut €0

 

Vinst €-11

-----------------------------------------------------------

 

5*€5.50 sng 3 mars 2006 ca kl 00:45

 

1. AK vs A10

2. AQ vs Q10, KAN BÄST HAND STÅ EN GÅNG I LIVET?!!?!

3. JJ vs Q8s för hela hans stack på bubblan

4. QJs hjärter mot 109h flop AAA turn 10!!! halva hans stack

5. 1a Hade 9k vid HU, tryckte varje hand med K5 - A7 han dubbla som under dog flera gånger tillslut så stog inte hans 57 mot mina K10 en gång i livet!

 

Buyin €27.50

Ut €25

 

Vinst €-2.50

 

-----------------------------------------------------------

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahapp. Varför är du anonym? Tycker det är lite väl många nu som startar extra användare.

 

Har du något pengamål eller kör du på oavsett hur det går?

 

Blir det inte stressigt när du kommer långt i flera SnG? Tror det är bättre att starta bord kontinuerligt med lite dröjsmål mellan dem.

 

Vill inte att folk ska ha förutfattade meningar, från saker jag skrivit innan och sånt, sen så vill jag inte skylta med mina vinster/förluster

 

EDIT: Sen vill jag inte ha railers/targeters heller.

 

Mitt mål är att snitta 100 sng i veckan, har inget pengamål uppsatt men ska kanske gå + minst €40 om dagen på €5 nivån.

 

Jag kan lova att det var stressigt med 4 st bubbel/ITM spel samtidigt. Spelar nog inte riktigt optimalt och foldar hellre än försvarar ganska tydliga stöldförsök

 

Om jag räknat rätt så siktar du på 46.6% ROI vilket inte är realistiskt. Bra jobb hitils allafall :D Skulle va kul om du ville post några HH också. Min gissning är att detta är Chievo som skriver ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahapp. Varför är du anonym? Tycker det är lite väl många nu som startar extra användare.

 

Har du något pengamål eller kör du på oavsett hur det går?

 

Blir det inte stressigt när du kommer långt i flera SnG? Tror det är bättre att starta bord kontinuerligt med lite dröjsmål mellan dem.

 

Vill inte att folk ska ha förutfattade meningar, från saker jag skrivit innan och sånt, sen så vill jag inte skylta med mina vinster/förluster

 

EDIT: Sen vill jag inte ha railers/targeters heller.

 

Mitt mål är att snitta 100 sng i veckan, har inget pengamål uppsatt men ska kanske gå + minst €40 om dagen på €5 nivån.

 

Jag kan lova att det var stressigt med 4 st bubbel/ITM spel samtidigt. Spelar nog inte riktigt optimalt och foldar hellre än försvarar ganska tydliga stöldförsök

 

Om jag räknat rätt så siktar du på 46.6% ROI vilket inte är realistiskt. Bra jobb hitils allafall :D Skulle va kul om du ville post några HH också. Min gissning är att detta är Chievo som skriver ;)

 

Hehe ne du har säkert rätt men han ville ha en siffra och jag drog till med en :D Har tyvärr inget prog för att få fram HH

 

Det är inte Chievo :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vecka 1 dag 3

 

---------------------------------------------------------------------------

 

4*€5.50 sng 4 mars 2006 ca kl 18:00

 

1. Ute tidigt QQ vs AK

2. Missa drag

3. 1a spela bra, lättspelat

4. 1a Totaldominera hade 8k när vi blev ITM

 

Buyin €22

Ut €50

 

Vinst €28

 

-----------------------------------------------------------

 

4*€5.50 sng 4 mars 2006 ca kl 21:40

 

1. 66 mot K10 all in 4 spader han har 10 i spader

2. A2, multishort mot 77

3. JJ vs 1010 han får str8flush med spader 10

4. 1a. Fick bra händer mot slutet, torska en AJ vs K9 men repa mig handen efter slog ut 3an med Q7 vs Q7 han bb jag sb flop 567 jag har Q7 spader färgen sitter på river

 

Inköp €22

Ut €25

 

Vinst €3

 

----------------------------------------------------------------------------

 

4*€5.50 sng 4 mars 2006 ca kl 22:10

 

1. Nötfärg+ openended mot set

2. först torskad AQ vs xx får lägga i jättepot, sen A10 mot K4 flop 4xx mot samma fisk

3. 1a var nere på 65 i marker med 8 pers kvar tripla med A5 mot A9 och QQ, dubbla sen två händer i rad, spela bra resten

4. 1a Dominera totalt, hade tur att klonka A6 vs A7 all in preflop när vi hade jämnt med marker

 

Inköp €22

Ut €50

 

Vinst €28

 

----------------------------------------------------------------------------

 

4*€5.50 sng 4 mars 2006 ca kl 23:20

 

1. Aq vs 44

2. AJs vs K10o synar fisken med K på flop

3. 1a Lätt spelat hälften weaktajta resten ultra agroo mega tomtar

4. 1a OMFG så jävla snortajt, 2a gubben åkte på level 100/200 slog ut han med A10s vs 66

 

Buyin €22

Ut €50

 

Vinst €28

 

-------------------------------------------------------------

 

4*€5.50 sng 4 mars 2006 ca kl 00:00

 

1. ute ganska tidigt missat drag

2. 2a Lite oflyt HU

3. 1a piece of cake, dominera rejält slowplaya en AA från sb, flop A55 BB har 5a

4. 3a jävla oflyt vid bubblan spelet har 84 i BB, flop A35 bettar lite får ett mini omslag synar, turn 4, allt åker in han visar 33 river A :(

 

Buyin €22

Ut €50

 

Vinst €28

 

-------------------------------------------------------------

 

4*€5.50 sng 4 mars 2006 ca kl 01:15

 

1. 2 par mot inside str8draw, kunde aldrig drömma om att han skulle syna :(

2. Stege mot top par och högre stege på river :(

3. 1a. jävla lustiga spelare, ställer med Q hög när en e all in, slänger mitt botten par, killen som var all in vinner på K hög

4. 3a. FISKTAJT, ställde på färgdrag ITM

 

Buyin €22

Ut €35

 

Vinst €13-------------------------------------------------------------

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...