Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tja , alla dessa trådar om scams etc. har fått mig lite orolig att jag blivit utsatt för ett på något sätt.

När jag skapade mitt konto här på PF i dec förra året så fick jag nästan ögonblickligen detta mailet.

"""""

I sammarbete med PartyPoker och BattlefieldPoker har vi tagit fram ett par Superbra erbjudanden:

Registrera med PartyPoker och få 75$ gratis, helt utan insättningskrav.

Efter skapande av konto med vår bonuskod tar ni kontakt med oss, vi skickar över 50$ direkt till ert konto och efter 250 "raked hands" så får ni ytterligare 25$ (går snabbt och säkert om man spelar tight)

Läs mer på http://www.****************.com/ (engelska)

På BattlefieldPoker erbjuder vi otroliga 45% rakeback! Det går inte att hitta ett liknande erbjudande någon annan stans från nån annan.

(Dessa erbjudande gäller tills slutet av året eller tills dom tar slut (PartyPoker signups)

Kontakta oss på MSN: xxxxxxxxxxx@hotmail.com

XXXXXXXXXXXXXX

Jag skapade mitt party poker konto pga detta och fick mycket riktigt 50 dollar redan dagen efter. Så långt allt lungt och det har fortfarande inte hänt något otrevligt med mitt konto på partypoker, men min fråga är om jag på något sätt har blivit lurad i och med detta? Sitter nån på mina användaruppgifter och bara väntar på att rullen på party poker skall växa sig stor nog?

Var detta en scam är frågan helt enkelt.

Mvh

Micke

Postad

Låter som en vanlig affegrej. 75$ på party är väl ingen ovanlighet.

Skall väl inte vara nån fara om du bara reggat dig via deras affelänk. Du har väl inte gett dem ditt lösen va?

Postad

nej då , självklart gav jag dem inte mitt lösenord, och jag har varit rätt lugn hela tiden , fast den sista tiden har jag läst om massa skumma scams här på PF så nojjan tog väl överhanden ;)

Är inte så van vid bonusar då jag endast har lirat på pokerstars tidigare och 75 gratisdollar bara man skapade ett konto på en site ( utan insättningskrav ) känndes lite för bra , men jag känner mig lugnare nu igen :)

mvh

Micke