Gå till innehåll

Enskilt bästa egenskap för att lyckas med THe?


Jox

Recommended Posts

Ordet ni alla söker är tålamod.

 

Den absolut viktigaste egenskapen är tålamod att stå ut med alla horder av idioter och socialt missanpassade monster som av någon outgrundlig anledning tycker det är roligt att sitta vid ett bord och vara så otrevliga det bara går samtidigt som de ger bort sina pengar.

 

Sen skadar det säkert inte att vara lite S&M-intresserad. Du lever ju för att piska andra så ofta du får tillfälle men samtidigt ska du bara le milt och säga "nh" när nån tar fram rottingen och ger dig ett rapp över röven.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den absolut viktigaste egenskapen är tålamod att stå ut med alla horder av idioter och socialt missanpassade monster som av någon outgrundlig anledning tycker det är roligt att sitta vid ett bord och vara så otrevliga det bara går samtidigt som de ger bort sina pengar.

 

Nusse, jag trodde att du gillade mig juh! :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, självklart! Btw, det är ganska länge sedan jag strök dig från super-ultra-mega-tomte-listan, du har klättrat ett par snäpp. ;)

 

Ganska många tomtar är riktigt trevliga/roliga men det är alltid de absolut sämsta som är värst. De flesta som är så dåliga att man bara måste spela med dem är också så enerverande otrevliga/korkade att man nästan spricker.

 

Självplågeri på hög nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, självklart! Btw, det är ganska länge sedan jag strök dig från super-ultra-mega-tomte-listan, du har klättrat ett par snäpp.

 

Så jag är på -2 på din skala nu? ;)

 

Jag har ju trots allt plussat 14 euro idag på HU Sng's på 24. Har en bankrulle på 24 nu - ganska grymt, eller hur? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förmåga att stå ut med alla dessa idioter som inte inte kan spela men ändå lyckas göra nåt rätt av fel anledning ibland

Problemet med poker är ju att det är ganska lätt att göra rätt av misstag. I fixlimit finns det ju bara mellan 2 och tre alternativ, i big bet så är det inte många fler, kanske effektivt som mest 5 möjliga beslut. När man dessutom räknar med att ett eller två av de felaktiga besluten ofta är väldigt uppenbart felaktigt så är det inte konstigt att blinda hönor ofta drar in rätt spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...