Optimus-Prime Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Jag och min kompis vill kolla med er som spelar turneringar hur intressant det är att ha dealers vid turneringar. Vi har en del erfarenhet vad gäller poker bj osv vi är utbildade croupierer , men nu vill vi veta hur intressant detta är eftersom det ser betydligt proffsigare ut med dealers. Vi vill veta om det förekommer dealers på andra turneringar än de vi har jobbat på. Mvh Optimus_Prime * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
pisak84 Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 små turneringar på klubbarna har ju aldrig dealers... skulle antagligen bli för dyrt och ovärt att spela när avgiften för turnering är 30% eller nåt... däremot är det grymt mycket skönare och roligare att spela med dealers... skulle aldrig spela en turnering för över 5000 kronor inköp utan dealers.. Citera
Optimus-Prime Postad 12 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2006 Nae inte jag heller men tanken är att det vid de större turneringarna ska de va dealers givetvis o de e de vi är intresserade av. De som e på klubbarna blir ju alldeles för små. Citera
Recommended Posts