EL_FishkO Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Hur får jag reda på vad min bank har för IBAN, branch code mm?säkerhetssiffra... aja, ni fattar nog. Citera
Dustinz Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 finns på bankens hemsida, om du inte hittar där är det bara ringa din bank. Citera
aoh Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Om du har Föreningssparbanken finns en IBAN-uträknare här Citera
Meadow Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Om du har Nordea finns IBAN och SWIFT under "villkor" på ditt konto. Citera
EL_FishkO Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2006 handelsbanken då?har mailat dem men inte fått svar... Citera
LiLLEN Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Ang Handelsbanken. Det står överst på kontoutdragen: Citera
scouserandy Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 handelsbanken då?har mailat dem men inte fått svar... Ring banken och du får svar direkt. Citera
EL_FishkO Postad 5 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2006 de skickade per post...tack för alla svar! Citera
bingo Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Postad 31 Augusti , 2006 Om du har Nordea finns IBAN och SWIFT under "villkor" på ditt konto. Har nu klickat runt på nordea i 45 minuter min hittar inte IBAN och swift där? Kan du mer specefikt säga var jag skall leta? Hitta. Det stog längst ner på sidan när man var inne och kolla översikten på ett konto. Citera
jojje2k Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Hello. När man ska skriva in sin swiftkod ska man ta NDEASESS , NDEASESSXXX * eller bara dom sista siffrorna i swiftkoden? * X = siffror När man ska skriva in Bankens säte (stad), ska man ta deras huvudkontor (stockholm) eller staden jag bor i (Norrköping) Jag använder Nordea Bank AB Citera
limpafton Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Hello. När man ska skriva in sin swiftkod ska man ta NDEASESS , NDEASESSXXX * eller bara dom sista siffrorna i swiftkoden? * X = siffror När man ska skriva in Bankens säte (stad), ska man ta deras huvudkontor (stockholm) eller staden jag bor i (Norrköping) Jag använder Nordea Bank AB NDEASESS är nordeas swift iaf. Sen iban nummer är typ ett långt nummer ex. 300 000 000 sen kontonummer efter det. Citera
jojje2k Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 NDEASESS är nordeas swift iaf. Sen iban nummer är typ ett långt nummerex. 300 000 000 sen kontonummer efter det. Du vet inte om jag ska skriva Stocholm eller Norrköping då? Citera
jojje2k Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Wtf, nu fråga jag vilket neteller's support och då säger dom att Swift-koden ska vara tre siffror men på nordeas hemsida och i mina bankpapper står det NDEASESS Citera
D.H. Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Du vet inte om jag ska skriva Stocholm eller Norrköping då? Det spelar med största säkerhet inte någon roll. Citera
D.H. Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Wtf, nu fråga jag vilket neteller's support och då säger dom att Swift-koden ska vara tre siffror men på nordeas hemsida och i mina bankpapper står det NDEASESS Hm, försök igen och hoppas att du får en nykter support-person. Det där är iaf helt fel. Citera
Arne123 Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Hm, försök igen och hoppas att du får en nykter support-person. Det där är iaf helt fel. Jag snacka också med deras support igår och då fråga jag också om jag skulle skriva in NDEASESS eller om det var några siffror man skulle skriva in, och då sa dom att jag skulle skriva in siffror Citera
Recommended Posts