ParadiseEric Postad 14 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2006 Så himla tråkigt att man inte kan hitta turneringen trots ett antal försök av att ominstallera klienten... Problemet kan vara att du inte hämtar mjukvaran från den svenska sidan: http://se.sportingbet.com/content/home.asp Har du provat detta? Mvh Sportingbet Citera
ParadiseEric Postad 14 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2006 Hej! Ni missar väl inte turneringen ikväll....? ( är ju onsdag nu faktiskt) Kan också avslöja att det är roliga saker på gång på Sportingbet för er här på forumet under april... Håll utkik här! Mvh Sportingbet Citera
Klabbe99 Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Ikväll smäller det!! Puss! Yepp ikväll smäller det!! Hoppas att matteprof skall vara med för att jag vill ha revansch!!!!!! Föra gången åkte jag ut efter all in preflopp med mina kk mot matteprofs 88 i finalbordet!! Citera
robbelito Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 ja, han måste ju försvara sin titel Citera
Matteprof Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Jag är med, multitablar en annan turnering också Citera
Deris Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 vad händer om två personer slutar på samma ranking poäng? då menar jag 1:a platsen. Citera
ParadiseEric Postad 15 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2006 vad händer om två personer slutar på samma ranking poäng? då menar jag 1:a platsen. Då får de tillsammans åka till Las Vegas och leva loppan på Sportingbets bekostnad Skämt åsido... skulle det hända så får de varsitt första pris, här ska inte snålas! Mvh Sportingbet PS. Håll utkik för Sportingbets specialare för April månad.... mer info kommer inom kort... Citera
Deris Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Det låter mycket bra... Sportingbet vet minsann hur man behandlar sina kunder Citera
-arki- Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 vad händer om två personer slutar på samma ranking poäng? då menar jag 1:a platsen. Då får de tillsammans åka till Las Vegas och leva loppan på Sportingbets bekostnad Mvh Sportingbet PS. Håll utkik för Sportingbets specialare för April månad.... mer info kommer inom kort... Det tycker jag låter väldigt trevligt, jag och du Dermusen? Citera
ParadiseEric Postad 22 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 22 Mars , 2006 Glöm inte kvällens drabbning klockan 21.00! Dubbla prispengar för ALLA som kommer ITM och chans till bonuspriset för de som är med i rankingen, dvs de som varit med i alla månadens turneringar! Lycka till! Mvh Sportingbet Citera
Deris Postad 22 Mars , 2006 Rapport Postad 22 Mars , 2006 grattis då arki till denna veckas vinst.. ska bli kul att se hur nästa vecka slutar.. det ser ut att bli en kamp mellan dig och mig då snakcar vi förstås om det eftertraktade bonuspriset ;D Citera
ParadiseEric Postad 22 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 22 Mars , 2006 grattis då arki till denna veckas vinst.. ska bli kul att se hur nästa vecka slutar.. det ser ut att bli en kamp mellan dig och mig Stämmer in föregående talare - Grattis Arki99! Dubbla vinstpengar sitter på kontot för de tre spelarna ITM. Uppdaterad ranking kommer om några minuter i den tråden. OBS! Vi kommer att köra dessa turneringar även i april, samma tid och kanal. Kom gärna på förslag hur ni skulle vilja ha rankingen eller övriga synpunkter, som det är nu är det lite tufft eftersom man måste vara med alla fem (blir fyra i april) turneringar för att vara med i totalrankingen. Så - kom med förslag, turneringarna finns för er! Mvh Sportingbet Citera
Deris Postad 22 Mars , 2006 Rapport Postad 22 Mars , 2006 det låter trevligt, kommer det vara samma typ av bonus pris då tro? Citera
ParadiseEric Postad 22 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 22 Mars , 2006 det låter trevligt, kommer det vara samma typ av bonus pris då tro? Ja, det kommer att vara något liknande Rankingen är uppdaterad! Mvh Sportingbet Citera
-arki- Postad 22 Mars , 2006 Rapport Postad 22 Mars , 2006 grattis då arki till denna veckas vinst.. ska bli kul att se hur nästa vecka slutar.. det ser ut att bli en kamp mellan dig och mig då snakcar vi förstås om det eftertraktade bonuspriset ;D Tackar! Skönt å ha en stabil leding inför HU. Ser ju ut som vinnaren tar allt så går jag förbi dig på sista kan då få behålla halva kortleken i tröstpris Tycker vi borde se till at hamna på lika poäng för en resa till Vegas. Ligger två luringar precis bakom så det är allt öppet bland oss fyra. Ses nåsta onsdag! Citera
Deris Postad 22 Mars , 2006 Rapport Postad 22 Mars , 2006 nja, det beror lite på hur många som är med nästa vecka.. dom ligger väl typ 9 och 12 points efter mig så det ska mycket till. men allt kan ju hända. hoppas dock att allting inte händer om du förstår vad jag menar Citera
ParadiseEric Postad 29 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2006 Ikväll kör vi igen - månadens sista turneringen, kl 21.00! Nu ska det avgöras vem som tar hem bonuspriset på: - $100 + pokerväska + kortlek + t-shirt! Lycka till alla ni som är kvar i rankingen! Och ni som inte varit med i alla fyra denna månad kan ju fortfarande vara med. Hamnar ni ITM är det dubbla prispengar som gäller! Mvh Sportingbet Citera
XippeX Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 Och ni som inte varit med i alla fyra denna månad kan ju fortfarande vara med. Hamnar ni ITM är det dubbla prispengar som gäller! Mvh Sportingbet Går detta bra även fast man inte mailat till dig, vad jag har förmig så skulle man ju mailat till dig när tuneringen startade vilket jag inte gjord. Det jag undrar är om jag kan vara med på denna och få dubbla prispengar om jag kommer ITM även fast jag inte mailat ännu. Citera
ParadiseEric Postad 29 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2006 SLUTSTÄLLNING FORUMTURNERINGAR - MARS 1. arki99 4 + 4 + 9 + 1 + 4 = 22 1. Dermus 3 + 6 + 4 + 2 + 7 = 22 3. Megatomte 7 + 7 + 5 + 8 + 12 = 39 4. bontur 12 + 11 + 12 + 6 + 1 = 42 5. nojboll 9 + 9 + 16 + 4 + 6 = 44 6. L1k3t 11 + 18 + 7 + 13 + 3 = 52 7. matamig 19 + 17 + 10 + 3 + 5 = 54 8. Kassoren 2 + 20 + 13 + 11 + 11 = 57 GRATTIS arki99 och Dermus som delar på förstaplatsen och båda vinner bonuspriset. Citera
Recommended Posts