Gå till innehåll

NL Freezeout för forumspelare - onsdagar i mars!

Recommended Posts

Postad

--- Pokerforum.nu NL Freezeout - Varje Onsdag 21.00 under mars ---

Varje onsdag kväll 21.00 under mars kommer vi köra en $10+1 NL Freezeout med namnet "Pokerforum.nu" i Multi Table Lobbyn.

Turneringsschema:

:As: 1 mars 21:00 Pokerforum.nu NL

:2s: 8 mars 21:00 Pokerforum.nu NL

:3s: 15 mars 21:00 Pokerforum.nu NL

:4s: 22 mars 21:00 Pokerforum.nu NL

:5s: 29 mars 21:00 Pokerforum.nu NL

Vad är då speciellt med detta?

Jo - alla pokerforumare som reggar sig för dessa turneringar och sedan skickar ett mail får DUBBLA prispengar om man hamnar ITM.

Turneringarna kommer att vara öppna alla, men erbjudandet om DUBBLA prispengar gäller bara för er här på forumet! ;)

Gör så här:

1. Registrera er för turneringen "Pokerforum.nu NL" (öppnar två timmar innan start)

2. Skicka ett mail till administration@sportingbet.com med "DUBBLA PRISPENGAR" i ämnesraden och ert användarnamn OCH pokernick i mailet.

3. Nu är ni kvalificerade för dubbla prispengar!

Ranking för Mars månad!

Efter lite spånande har vi kommit fram att även köra en månadsranking där den som totalt lyckas bäst i månadens alla fem turneringar kommer att vinna:

- Ett bonus pris på $100 + pokerväska + kortlek + t-shirt!

Rankingpoängen räknas helt enkelt att man får samma poäng som sin placering och minst antal poäng efter alla fem turneringar vinner bonuspriset!

Man måste delta i samtliga 5 turneringar för att vara med i tävlingen om bonuspriset. En misslyckad turnering behöver alltså inte betyda att chansen är borta ;)

Mvh Sportingbet :D

* Lite RP - QoS *

• Svars 72
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Måste man skicka mailet innan turneringen ?

Nej, det är väl inget måste även om jag inte ser varför man skulle låta bli :roll:

Mvh Sportingbet

Tror Thomas menar att om man behöver skicka iväg ett mail före turneringen för att vara berättigad till de dubbla prispengarna, eller om det räcker med att skicka iväg ett mail efter att man har kommit ITM, eg efter tävligen.

Postad
Måste man skicka mailet innan turneringen ?

Nej, det är väl inget måste även om jag inte ser varför man skulle låta bli :roll:

Mvh Sportingbet

Tror Thomas menar att om man behöver skicka iväg ett mail före turneringen för att vara berättigad till de dubbla prispengarna, eller om det räcker med att skicka iväg ett mail efter att man har kommit ITM, eg efter tävligen.

Aha - ja, det räcker självklart att göra så!

Mvh Sportingbet

Postad

Aha - ja, det räcker självklart att göra så!

Mvh Sportingbet

Bra, då slipper ni få en massa mail att gå igenom

Ses i kväll!

Tack - det räcker till ändå :D

Fråga - Finns det intresse från er på forumet att köra en tabell över hela månadens turneringar, en slags ranking?

Tex att den spelar som samlar ihop flest poäng/bäst placering i samtliga 5 turneringar under mars får ett schysst pris?

Mvh Sportingbet

Postad

Fråga - Finns det intresse från er på forumet att köra en tabell över hela månadens turneringar, en slags ranking?

Tex att den spelar som samlar ihop flest poäng/bäst placering i samtliga 5 turneringar under mars får ett schysst pris?

Mvh Sportingbet

Gratis anmäler ETT STORT intresse för det! ;)

Skulle vara extremt kul att ha!

Postad

Mvh Sportingbet

Vilken fråga :shock:

Det finns väl inte en enda pokerspelare som inte vill ha chansen att vinna bonuspriser när han spelar :D

Postad

Mvh Sportingbet

Vilken fråga :shock:

Det finns väl inte en enda pokerspelare som inte vill ha chansen att vinna bonuspriser när han spelar :D

OK - då är ranking och bonuspris tillagt!

Mvh Sportingbet

Postad
Då måsta man maila ändå, för att komma med i ranking listan ? Var hittar man denna lista sedan ?

Jag lägger ut denna listan här på forumet sen.

Ja - vill du vara med på rankingen så måste du maila, jag kan bara ta med de som mailar i rankingen.

Mvh Sportingbet

Postad
Hittar inte turneringen :shock: ???

Den är bara synliga för svenska spelare, men det vet jag att du är olalun ;)

Ibland kan det hjälpa att tömma cookies eller installera om pokern för att nyupplagda turneringar ska synas.

Mvh Sportingbet

Postad

Jag skulle ha varit med i turneringen (öppna konto och allt...) men jag hade några frågor före. Tyvärr svarade inte "Sportingbet" på mitt PM... så ni klarade er den här gången! 8-)

Postad

Jaha då åkte man som 6:a då efter en dålig allin med KK emot floppad sett i 8:or.. aja kommer tillbaka nästa vecka och jag lovar att jag är revanchsugen

Edit: vilka mer ifrån finalbordet är ifrån pf.nu?

Postad
Trevlig liten tuneringen det där. Blev precis klart att den störste klonkaren tog hem segern.

Min första turneringsseger, så jag tycker det var kul iaf. :D

Lycka till nästa vecka.

/B.U.F.O

BUFO - glöm inte att anmäla dig för dubbla prispengar och ranking!

GRATTIS!

Mvh Sportingbet