Stig_Wallby Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Man hör ofta om spelare som Erik Sagström som är grymt duktig på NLT. Men jag är lite nyfiken på 3 saker. 1) Vilken spelare anser ni är den duktigaste FLT spelaren i Sverige? 2) Varför hör man aldrig om de riktigt grymma FLT spelarna? Jätte stor fokus på NLT. 3) Vilken spelare anser ni är den duktigaste turneringsspelaren i Sverige? Citera
gdaily Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 1) Erik eller William Thorsson 2) pass 3) Bengt Sonnert Citera
Jennez Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 2) För att NL är "den enda rena formen av poker" Citera
kfluffie Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 2) Varför hör man aldrig om de riktigt grymma FLT spelarna? Jätte stor fokus på NLT. Är inte lika populärt för att det är lika mycket action och den vanliga TV-tittaren finner det roligare att kolla när det svänger riktigt mycket och man kan åka ut i ett svep! Därför blir spelarna inom NL mer uppmärksammad än inom FL. Sedan så har Texas NL blivit lite av en Folksport då det är så oerhört kul att kunna säga All-In! All-In har nog gjort NL jäkligt känt!! Citera
Timmi Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Man hör ofta om spelare som Erik Sagström som är grymt duktig på NLT. Men jag är lite nyfiken på 3 saker. 1) Vilken spelare anser ni är den duktigaste FLT spelaren i Sverige? 2) Varför hör man aldrig om de riktigt grymma FLT spelarna? Jätte stor fokus på NLT. 3) Vilken spelare anser ni är den duktigaste turneringsspelaren i Sverige? Erik Sagström är väll mest känd för sitt extremt duktiga Highstakes SH FLT spel. 1) Erik Sagström 2) Som sagt innan, folk gillar svängningarna och psykologin bättre i NL. Men personligen så hade det varit guld om de filmat Beal vs The corps Highstakes FL $100000/$200000 som de spelat. Jag hade lätt kollat på det. 3) Sonnert, Legato och Iremats? han klonkar ju rätt friskt nu, het kandidat för det iaf med klonkformen han har nu. Citera
LOVEBOAT Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Man hör ofta om spelare som Erik Sagström som är grymt duktig på NLT. HAHAHAHAAHHAHAHHAHA Citera
joeki Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 2) Varför hör man aldrig om de riktigt grymma FLT spelarna? Jätte stor fokus på NLT. 2 orsaker: All-in WPT Citera
badtorsker Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 2 orsaker: All-in WPT Dom (få) avsnitten i WPT där dom spelar fixed limit är MYCKET roligare att kolla på,inte ofta man får se händer gå till showdown på WPT Citera
Teddybear Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Att titta på FL är ungefär som att titta på damhockey, det är liksom inte lika roligt. Citera
RaMz Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Man hör ofta om spelare som Erik Sagström som är grymt duktig på NLT. HAHAHAHAAHHAHAHHAHA Gapskratt är det enda jag kan komma på just nu. Citera
-PK- Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Man hör ofta om spelare som Erik Sagström som är grymt duktig på NLT. HAHAHAHAAHHAHAHHAHA Förstår någon poängen? Citera
scouserandy Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Man hör ofta om spelare som Erik Sagström som är grymt duktig på NLT. HAHAHAHAAHHAHAHHAHA Förstår någon poängen? Han trodde det väl var ett skämt? Citera
RaMz Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 1) Erik123, den som tycker något annat vet inte vad dom pratar om 2) Jag hör om dom hela tiden, men om man bara är intresserad av gigantiska potter och sjuka bluffar så hör man bara om NL. 3) Det finns många bra. Jag skulle vilja säga mig själv och Morbo men måste nog säga Anders Henriksson faktiskt. Om ni vill veta några bra fixed spelare som är relativt kända på nätet så listar jag några: Erik123 (bäst + mest känd) Lagerborg (Jävligt bra) Pkrbt (mest spelat NL i år) Neverwin (känd amerikan, ganska bra) Stoxtrader (en av dom största vinnarna senaste året) Purplehaze/Pokkermon (en av dom bästa och större vinnarna) Citera
RaMz Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Man hör ofta om spelare som Erik Sagström som är grymt duktig på NLT. HAHAHAHAAHHAHAHHAHA Förstår någon poängen? erik sagström har vunnit miljoner och blivit ett känt namn via sitt fixed limit spel, han har i princip aldrig spelat NL cashgame i sin karriär. Därför är meningen ovan ganska rolig och visar på hur dålig koll man kan ha. Citera
Recommended Posts