Roy Ahl Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Sateliter på gång hos vissa saiter.. Är de hemliga? Citera
grebban Postad 20 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2006 Sateliter på gång hos vissa saiter.. Är de hemliga? Sorry Först ut är 24h-poker, där sateliter förhoppningsvis kommer att liga uppe under denna veckan. Pris blir förmodligen hos 24h-poker 55euro...... Återkommer med mera info om de andra saiterna snarast /Grebban 0730-569999 Citera
vetgirig Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Sateliter på gång hos vissa saiter.. Är de hemliga? Sorry Först ut är 24h-poker, där sateliter förhoppningsvis kommer att liga uppe under denna veckan. Pris blir förmodligen hos 24h-poker 55euro...... Återkommer med mera info om de andra saiterna snarast /Grebban 0730-569999 Dvs ca 1 av 50 får pris - det är inte mycket. Om det inte är minst 1 plats garanterad per tävling så tror jag att det blir 0 som kommer att kvalificera sig den vägen. Citera
Champ Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Satelliter med max 500 pers där 10 får plats i huvudturneringen, kan det fungera. Kan du från Grebbestad tala om vilka alla siter är som kommer att köra dessa sateliter? Pokerstars? Lägsta inköp mm? finalsatellit= inköp, när? Lite frågor bara så man har möjlighet att köra någon satellit innan infon spridits till för många! Citera
grebban Postad 20 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2006 Satelliter med max 500 pers där 10 får plats i huvudturneringen, kan det fungera. Kan du från Grebbestad tala om vilka alla siter är som kommer att köra dessa sateliter? Pokerstars? Lägsta inköp mm? finalsatellit= inköp, när? Lite frågor bara så man har möjlighet att köra någon satellit innan infon spridits till för många! När allt är 100% säkert lovar jag att lägga all info här direkt och först /Grebban Citera
grebban Postad 20 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2006 Champ. Förslaget var bra, kollar detta med div. bolag oxå /Grebban Citera
fannys Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Håller med Ummer... 20k i startmarker skulle vara trevligt... hur går prispotten på 10miljoner ihop sig med 200 spelare a´25000kr eller har vi missuppfattat nåt?? ha en trevlig sommar nu och jobba inte ihjäl er.. / Magnus och Jessica Citera
vetgirig Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Håller med Ummer... 20k i startmarker skulle vara trevligt... hur går prispotten på 10miljoner ihop sig med 200 spelare a´25000kr eller har vi missuppfattat nåt?? ha en trevlig sommar nu och jobba inte ihjäl er.. / Magnus och Jessica Det står redan: "Har varit lite otydlig, men det kommer mera info. Det som är tanken är att det finns 200 att fritt boka, 200 kommer att låsas via internetsajet och et fåtal klubbar i sverige/norge/danmark. Återkommer med mera direkt bra info om detta Wink /Grebban" Citera
AAisking Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Betalas ut via en pokersajt på ditt spelkonto, ingen kontanthantering WinkNu har jag ingen juridisk kunskap (överhuvudtaget ) men kan tänka mig att myndigheterna kommer ha bra kolla på detta evenemang så kvittar det väl hur man betalar ut man åker väl på skatt ändå? Nä, tror jag väl inte, om sajten är inom EU va... Citera
mariani Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 Men än en gång finns det några satelliter att spela än? Citera
Champ Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Det vore trevligt med satelitschemat och isåfall var och när mm! Vilka sajter. Deltagare i varje satelit skulle som förslag kunna vara 500 max med 10 platser till huvudeventet! känns det realistiskt med buy in på? Citera
grebban Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2006 Men än en gång finns det några satelliter att spela än? Dessa skulle ha varit igång före semestrarna, dock han det inte med detta så mera info kommer inom mycket kort tid /Grebban Citera
Hejen Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Hoj på er i Grebbe! Jag får önska er lycka till med detta arrangemang och hoppas det blir lika bra som era tidigare, om inte ännu bättre /Hejen Citera
frugam Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Dessa skulle ha varit igång före semestrarna, dock han det inte med detta så mera info kommer inom mycket kort tid....................... Jag vet inte vad inom kort betyder för killarna i Grebban, och uppenbarligen inte dom heller. Nu är det på tiden att ni kommer med info om ni ska framstå som det minsta seriösa. Citera
JELLJUN Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Det är väl inget förbund som bestämmer vad du får kalla ett mästerskap för antar jag... Citera
mickol Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Låt folk bestämma själv om man vill betala för "hela paketet" eller inte så drar ni nog fler deltagare. Jag kommer ju åka ut i första perioden och har ingen större lust att spendera resten av helgen i grebbestad. Citera
ludomir Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 25 000 á 200 spelare och en prizepool på 10 miljoner? Går inte ihop för mig Citera
Superfunk- Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Om man inte orkar spela några sateliter och vill köpa sig in direkt går det att göra nu? btw det är 18? ty Citera
mickol Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 25 000 á 200 spelare och en prizepool på 10 miljoner? Går inte ihop för mig 20000 går väl till potten så det krävs 500 spelare. Om jag inte missminner mig skulle det vara 200 öppna platser och sen skulle resten vara reserverade för internetsiter? Hur de ska lyckas skrapa ihop 300 internetkvalare på drygt två månader är ju dock en gåta. Tex 24hpoker har ju "bara" två garanterade paket i veckan så det blir ju inte mer än 14-16 stycken totalt och såvitt jag vet kör ingen annan satelliter. Citera
ludomir Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 25 000 á 200 spelare och en prizepool på 10 miljoner? Går inte ihop för mig 20000 går väl till potten så det krävs 500 spelare. Om jag inte missminner mig skulle det vara 200 öppna platser och sen skulle resten vara reserverade för internetsiter? Hur de ska lyckas skrapa ihop 300 internetkvalare på drygt två månader är ju dock en gåta. Tex 24hpoker har ju "bara" två garanterade paket i veckan så det blir ju inte mer än 14-16 stycken totalt och såvitt jag vet kör ingen annan satelliter. Okej, då går det ju bättre ihop. Om dom nu har svaret på din gåta Citera
frugam Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Och fortfarande inte ett ord från Grebbestads poker som står som arrangör. Har man ingen info så kan man väl åtminstone gå ut med det. Jag tycker inte att det är för mycket begärt att dom tar och reder ut alla frågetecken. Citera
grebban Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Postad 9 September , 2006 På 24h-pokers hemsida http://www.24hpoer.com finns info om NM, samt att det ligger turneringskalender där också, allt från 5 euro i inköp Samt finaler på söndag, samt även där direktinköp om man så önskar. Samt direktinköp till huvudeventet genom att ringa mig direkt på 0730-569999. Ja, har varit dårligt med info under sommaren, kan jag bara beklaga. Men det är tyvärr 24h poker som har missat varanndra lite inom kontoret, men nu ligger allt uppe, och det är bara att köra på..... Kommer mera info inom kort via mail till alla spelare som har varit med på ngt av Masters of Poker eller EPC via oss tidigare. Vill du ha dessa nyhetsutskick, men osäker på om jag har din mail!!, maila mig på grebbestadevent@telia.com Mera info kommer även här under kommande vecka Klubbar eller saiter som vill köpa platser för att ha till egna sateliter!!! Bara att slå en signal så fixar vi detta. /Grebban Citera
Gummo Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 På 24h-pokers hemsida http://www.24hpoer.com finns info om NM, /Grebban Felstavning i länken... Dock en spännande sida Citera
Recommended Posts