Gå till innehåll

Betsson.com - First deposit 100% upp till $600


Elvis

Recommended Posts

  • Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

alltså, när man har varit med i 100 potter som rakeat 10c har man tjänat in 7 poäng och därigenom 1$ i bonus.

 

Men om du varit med i 100 potter som rakeat $3 så har du tjänat 210 poäng och därigenom $30 i bonus.

 

Bonusen blir bättre ju högre du spelar. Och om du spelar lågt (där rake:n nästan alltid är mindre än $1), så finns det bättre bonusar. Spelar du högre (eller SNG's) så är Betssonbonusen riktigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså, när man har varit med i 100 potter som rakeat 10c har man tjänat in 7 poäng och därigenom 1$ i bonus.

 

Men om du varit med i 100 potter som rakeat $3 så har du tjänat 210 poäng och därigenom $30 i bonus.

 

Bonusen blir bättre ju högre du spelar. Och om du spelar lågt (där rake:n nästan alltid är mindre än $1), så finns det bättre bonusar. Spelar du högre (eller SNG's) så är Betssonbonusen riktigt bra.

 

Har man $600 att sätta in så finns ingen anledning och spela på så låg nivå att raken per hand bara blir 10 cent. Spelar man på t.ex. FL $1-2 med 4 bord så bör man klara av att spela in hela bonusen på runt 40 timmar.

Enligt BW så drar man in $4.29 per bord och timme när man klarar av denna bonus på FL1-2. Med fyra bord så få man då med denna bonus $17 i timmen - förutom den vinst man spelar in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Har man $600 att sätta in så finns ingen anledning och spela på så låg nivå att raken per hand bara blir 10 cent. Spelar man på t.ex. FL $1-2 med 4 bord så bör man klara av att spela in hela bonusen på runt 40 timmar.

Enligt BW så drar man in $4.29 per bord och timme när man klarar av denna bonus på FL1-2. Med fyra bord så få man då med denna bonus $17 i timmen - förutom den vinst man spelar in.

 

Enligt uppgift i gamla Eurobet-tråden så tar det ca 18.000 händer, (FLT 1-2), att cleara deras bonus på 6 000 pp. Det stämde bra när jag körde där. Det skulle innebära ca 12 600 händer för 4 200 pp på Betsson. Sen är det ju bara att dividera med antal händer man orkar med per timma.

 

Dock tror jag att 40 timmar är lite för optimistiskt med 4 bord. Kanske 60 timmar.

 

 

När jag körde FLT 2-4 så clearade jag i "12.000-fart" på Eurobet. Vilket skulle innebära ca 8-9k händer på Betsson på 2-4 nivå.

 

Motsvarande på FLT 0,5-1 borde vara runt 25k händer på Betsson.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här kan det vara på Eurobet:

Medans du clearar din bonus får du rb på 25%. När du är klar med dina 6000 poäng får du $600 från Eurobet. Sedan måste du tjäna ihop $600 i rb som du inte får. Därefter utbetalas rb'n som vanligt. Om du har en sådan konstruktion så finns det vissa taktiska möjligheter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va, är det så illa? 5 player points för en $10+1. Det är väldigt luddet skrivet av dom i så fall: "Tournaments:

5 Player Points delas ut för varje betalad dollar i entréavgift (turneringar med riktiga pengar)." Det står inget om någon rake där!?

 

Jag fattar det som att jag får 5 poäng per satsad dollar, så i en $10+1 borde det ge 50 eller 55 poäng beroende på om dom räknar det som att jag satsar 10 eller 11 dollar.

Det är inte luddigt. Entréavgiften är den lilla, dvs $1. Buy-in på $10 och avgift på $1 ger 5 player points = 5/7*$1=$0,71, så du får 71% av avgiften tillbaks, vilket är en av de bästa turneringsbonusar som finns för tillfället.

 

En fråga dock: Måste man spela ihop 7x pp för att få nått över huvud taget, eller clearar man en $ i taget? Om det förra är fallet så gäller det ju att inte sätta in mer än man hinner cleara..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va, är det så illa? 5 player points för en $10+1. Det är väldigt luddet skrivet av dom i så fall: "Tournaments:

5 Player Points delas ut för varje betalad dollar i entréavgift (turneringar med riktiga pengar)." Det står inget om någon rake där!?

 

Jag fattar det som att jag får 5 poäng per satsad dollar, så i en $10+1 borde det ge 50 eller 55 poäng beroende på om dom räknar det som att jag satsar 10 eller 11 dollar.

Det är inte luddigt. Entréavgiften är den lilla, dvs $1. Buy-in på $10 och avgift på $1 ger 5 player points = 5/7*$1=$0,71, så du får 71% av avgiften tillbaks, vilket är en av de bästa turneringsbonusar som finns för tillfället.

 

En fråga dock: Måste man spela ihop 7x pp för att få nått över huvud taget, eller clearar man en $ i taget? Om det förra är fallet så gäller det ju att inte sätta in mer än man hinner cleara..

 

Du måste klara hela din bonus för att få något överhuvudtaget, iaf har det varit så förut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tjänar man mest på: 4200 pp för 600 dollar på betsson eller 6000 pp för 600 dollar med 25 % rake back på eurobet? Jag lirar 1-2 fixed.

 

Jag fick $190 i rakeback och jag spelade 2-4 fixed.

 

Så för mig blev det såhär:

 

Eurobet + rakeback = $790 för 6000 poäng = 7.6 poäng per dollar

Betsson = $600 för 4200 poäng = 7 poäng per dollar

 

Borde väl bli ungefär detsamma på 1-2 bara att det tar lite längre tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Finns det någonstans där man kan se hur många PP man samlat på sig? Går ju att se hur många % av bonuskravet man samlat ihop, men det ger ju inget exakt mått. Kan även se hur många man samlat under månaden, men jag hittar ingenstans där man kan se alla poäng tex från denna och förra månaden. Finns det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någonstans där man kan se hur många PP man samlat på sig? Går ju att se hur många % av bonuskravet man samlat ihop, men det ger ju inget exakt mått. Kan även se hur många man samlat under månaden, men jag hittar ingenstans där man kan se alla poäng tex från denna och förra månaden. Finns det?

 

Om du menar exakt hur många PP du samlat in under bonushorandet så är det bara att hålla muspekaren över bonusstapeln.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade lite dålig koll på när detta bonuserbjudande gick ut, upptäckte samma dag som det gick ut att det var sista dagen. Lite surt att man bara hade $190 på kontot, lite svårt att sätt in mer pengar på en söndag, satt med 5000kr hemma som jag inte kunde göra mycket med.

 

Nåja, satte in mina $190 och kommer att cleara bonusen idag, nionde dagen. ca 1330 pp

 

Va kul det va sen när jag upptäckte att de förlängt erbjudandet ytterligare en vecka. :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...