SuperApan Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Kanske en dum fråga, men kan någon tala om vad flaggorna bredvid vissa bord i lobbyn betyder? Det står för vilka språk i chatten som är tillåtna. En svensk flagga t.ex står för att man även kan tala svenska i chatten. Citera
exxe Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Har Purple Lounge och Bet365 installerat. Har funkat bra förut, nu får jag när jag försöker startam precis då upgrading software är klar "update.dat har stött på ett fel och måste avslutas" Har försökt installerat om båda klienterna, ta bort dem helt och installera igen utan framgång. Funkar på min laptop, någon som har en ide förutom format c:? känns lite overkill om det finns ett enklare sätt. Citera
Illyria Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 har spelarna lämnat prima, eller har dom slutat lira 0,25/0,50 cashgame? oerhört svårt att ens få ihop till ett fullringbord där nu för tiden.. gillar bäst att lira 3 åt gången, men det kan man ju glömma, iaf innan kl 17. För några veckor sedan så vimmlade det av fullring bord, sen tvärdog det. Citera
lost Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 jag är en av dem som troligtvis sagt adjö för ett tag till prima! Citera
DaPine87 Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 jag är en av dem som troligtvis sagt adjö för ett tag till prima! harvat mycket senaste dagarna? Citera
Isha Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 "123Poker ligger inte inom EU, men detta gör inte så mycket, eftersom det inte är 123Poker som tar hand om alla pengatransaktioner. 123Poker är ett dotterbolag till Cyber Processing Corporation som ligger i Gibraltar. Gibraltar är ett skatteparadis i EU. Detta innebär att Cyber Processing Corporation är ett företag som är registrerat inom EU. Det är detta företag som har hand om alla dina insättningar och uttag som du gör från 123poker, och i och med detta är alla dina pokervinster skattefria!" Stämmer detta? Citera
anter Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Jag tappar ofta min plats i kön på Prima. Vet någon varför det händer och hu jag kan undvika det? Citera
baller Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 isha - nä, det stämmer inte, läs i "skattetråden" i ekonomi, skatt och juridik gruppen. Citera
wheelinho Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Bara jag som får error när jag ska starta upp klienten? Citera
calculator2 Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Är det någon som vet om man kan skapa konto på ett nytt prima skin om man redan har ett konto på ett annat skin. Citera
hf89fc Postad 8 November , 2006 Rapport Postad 8 November , 2006 Är det någon som vet om man kan skapa konto på ett nytt prima skin om man redan har ett konto på ett annat skin. japp men med samma nick Citera
Ruterkung Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Är det någon som kommer in på prima nu? Jag får "error connection" hela tiden... Citera
PokerTriss Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 4-5 tim till enligt supporten Citera
Marcus016 Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 Är det någon som kommer in på prima nu? Jag får "error connection" hela tiden... mm jag me : / Citera
LIF Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 4-5 tim till enligt supporten På vilken sida sa supporten 4-5 timmar till? Citera
cell Postad 20 November , 2006 Rapport Postad 20 November , 2006 man kan ju bara hoppas att det är lagget dem har fixat Citera
sandis84 Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 Kan man eller kan man inte se muckade händer i primas HH? Jag är väldans förvirrad. Ibland ser jag de muckade händerna och i HHn står det t.ex: _ron_ shows: , juhuuu29 shows: , LapSiLap mucks: , juhuuu29 wins $0.55 from the main pot Och ibland, kan jag inte se de muckade händerna, och då står det: ** Dealing the river: sandstrom84 shows: , LuyLuye mucks: sandstrom84 wins $85.60 from the main pot Vad är det som gäller? Vilka faktorer avgör om jag kan se de muckade händerna eller inte? Citera
baller Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 kan vara så att det beror på hur visningen går till? Om han visar först så syns den automagiskt, om han inte visar först så muckas den och då syns den inte... En ide bara, orkar inte kolla nu då jag sitter på arlanda, woppido Citera
MarcusK Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 Jag har sett klagas över att det är så tight på bet365 samtidigt som åtminstoner royal vegas beskrivs som löst i recensioner (har inte läst här om royal vegas ännu). Har de inte samma spelare Jag har spelat lite på royal vegas och märkte inget speciellt. Tråkig grafik är det dock och freerollsen har för mycket deltagare så jag har slutat spela där. Citera
acidbomb Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 Är det bara jag som inte kommer in på prima? Den fastnar när jag skrivit in mina uppgifter och tryckt login... "Logging onto Poker Network.." rutan försvinner inte. Citera
Cyntax Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Orkar inte söka igenom tråden... Är Ladbrokes en del av Prima/Microgaming nu? Jag har alltid trott att man körde själv, men med Microgamings programvara. http://www.microgaming.com/pnpokerroom.php -> Ladbrokes står i listan över medlemmar i nätverket. /Cyntax Citera
Sniffe54 Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Ber om ursäkt i förväg. Skriver alltid på fel ställen och det här finns det säkert redan ett svar på men det vore ändå snällt om någon kunde hjälpa mig (orka inte bläddra alla 59 sidor). Hur stänger jag av forced to front, så jag slipper att bordet hoppar framför det andra och stör. Jag menar givetvis specifikt på Prima, jag hittar det inte i menyerna. Citera
Recommended Posts