Constantinos Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Alla bord hängde sig.. ut med degen o stäng ner så kanske man inte förlorar pengarna som folk gjorde igår när det dog.. Citera
Insom Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Alla bord hängde sig.. ut med degen o stäng ner så kanske man inte förlorar pengarna som folk gjorde igår när det dog.. Faan det låter riktigt illa, jag har massa pengar som saknar =( Citera
Pablo0o Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Jobbigt värre. Har slängt i mig ett antal koppar kaffe för att spela poker inatt, de kan man nog glömma Citera
DaPine87 Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Alla bord hängde sig.. ut med degen o stäng ner så kanske man inte förlorar pengarna som folk gjorde igår när det dog.. wtf, förlorade dem cashen? Citera
gregcadillac Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Vågar man gå in o spela nu elle är det fel fortfarande? Vågar inte spela om det stängs av ibland... finns inget som får än på mer tilt än när programvaran hänger sig hela tiden. Citera
Bernt Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Alla bord hängde sig.. ut med degen o stäng ner så kanske man inte förlorar pengarna som folk gjorde igår när det dog.. wtf, förlorade dem cashen? då är det krig! Citera
Constantinos Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 wtf, förlorade dem cashen? Ja, men de flesta fick tillbaka dem efter 24h, men ändå jobbigt. Citera
majorj Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Alla bord hängde sig.. ut med degen o stäng ner så kanske man inte förlorar pengarna som folk gjorde igår när det dog.. wtf, förlorade dem cashen? då är det krig! jag krigar för fullt. kommer snart att förvandlas till en blodtörstig rättshaverist. Citera
Insom Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Jag förlorade i runda svängar $40. Hoppas att de dyker upp imorgon, jag skrev ett vänligt mail till supporten i allafall. Jag hoppas det inte händer igen. EDIT: Jag fick svar från supporten (Betway) och fick $20 tillbaka, tycker jag var riktigt schysst. Att de ger tillbaka hälften av vad man påstår att man förlorar är ju en ganska bra tumregel. Citera
Pablo0o Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Bara jag som har problem med att inte se korten ? hänt 5 gånger idag Citera
robster80 Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Kommer inte in på Prima nu. Någon mer som har problem? Citera
TheMenace Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Bara jag som har problem med att inte se korten ? hänt 5 gånger idag Samma här. Ser inte korten, loggas ut med jämna mellanrum. Halvtilt på softwaren. Citera
Eldkvarn Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 När jag sätter mig på waitinglist och tackar ja till ett bord kommer jag inte in utan man ser bara R-knappen på bordet och tiden går ut. Mycket irriterande! Vad göra!!? Jag har samma problem, någon som har en lösning på detta? Jag har samma problem, men endast hos Battlefield och inga andra primasiter. Vilken prima site upplever du detta hos? NordicBet samt Pokertime.... Finns det inte någon vänlig själ som har ett tips på hur man löser detta????? Citera
P_kungen Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Åfan trodde det var min dator som krånglade igen. Svinjoggigt när man loggas ut hela tiden.. När man inte ser korten är ju om möjligt ännu jobbigare. Fast jag vann nyss en $450 pott utan att se korten. Citera
Bernt Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 När man vill komma tillbaks till ett bord man just lämnat måste man ju köpa in sig för summan man lämnade bordet med. Går detta komma runt? Citera
Jimmy_the_Rose Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 När man vill komma tillbaks till ett bord man just lämnat måste man ju köpa in sig för summan man lämnade bordet med. Går detta komma runt? Inte vad jag vet, och bra är det. Så att inte fega små nissar som just vunnit en bra pott lämnar bordet med pengarna och återkommer med ett vanligt inköp igen. Vunna pengar ska stanna på bordet om spelaren känner för att spela vidare, en mycket bra regel enligt min personliga åsikt. Citera
tigerstyle Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 inget "going south" här inte=) me like Citera
baller Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Är det möjligt att ta bort Pokerbet ikonen och black jack och liknande SKIT från bordet? Citera
sayone Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 och skiten bara forsätter, spelar ett tag och programmet låser sig Kul o se mina QQ men inte kunna göra ngt... Citera
sayone Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 nej, prima funkar inte för mig heller... någon som vet varför? Citera
tim_linus Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 jag ringde och prata med dom pricis och dom skulle göra ngn underhållning av servern och det skulle ta ca 1 timme och dom börja för ca 30min senn så det e bara ränka ut när som börjar Citera
jepsson Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Blev erbjuden rakeback tidigare idag i chatfönstret när jag lirade på prima. Kändes väldigt oseriöst och personen i fråga ville att jag skulle ge honom min mailadress. Är detta vanligt förekommande? Citera
Recommended Posts