TotalFarsa Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 Sånt har hänt mig också men jag har nog härlett problemet till att jag samtidigt har tankat ner, öööööööh, material av tvivelaktig karatär samtidigt vilket har tagit ungefär 95% av min bandbredd... /TF Citera
WinstonSmith Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Postad 1 Oktober , 2005 Ännu en bug i primas nätverk? Genom att ladda ner game history kan man se sin motståndares hand även fast den aldrig gick till showdown. Det är alltså möjligt att se vilka händer din motståndare snor blinds med utan att syna preflop - känns lite konstigt faktiskt. Det funkar även på bord som man själv inte spelat på så om man tex vill se vad Giannako betar för finurliga händer är det möjligt. Citera
marcusl Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Postad 1 Oktober , 2005 Jag har också upptäckt det.. förstör ganska mycket när folk kan se vad man har... satt i en turnering och så fort nån gick all in och man själv folda kan man ju bara ladda ner handen och se vad han hade.. väldigt konstigt.. Citera
joni Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Postad 1 Oktober , 2005 Ännu en bug i primas nätverk? Genom att ladda ner game history kan man se sin motståndares hand även fast den aldrig gick till showdown. Det är alltså möjligt att se vilka händer din motståndare snor blinds med utan att syna preflop - känns lite konstigt faktiskt. Det funkar även på bord som man själv inte spelat på så om man tex vill se vad Giannako betar för finurliga händer är det möjligt. hur gör man för att se från andra bord, jag vet hur man gör för att se muckade händer från dom bord jag själv spelar, men om jag vill se giannakos exempelvis, hur gör man? Citera
WinstonSmith Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Ännu en bug i primas nätverk? Genom att ladda ner game history kan man se sin motståndares hand även fast den aldrig gick till showdown. Det är alltså möjligt att se vilka händer din motståndare snor blinds med utan att syna preflop - känns lite konstigt faktiskt. Det funkar även på bord som man själv inte spelat på så om man tex vill se vad Giannako betar för finurliga händer är det möjligt. hur gör man för att se från andra bord, jag vet hur man gör för att se muckade händer från dom bord jag själv spelar, men om jag vill se giannakos exempelvis, hur gör man? Öppna bordet du vill se. När du sett ett visst antal händer går du in under options--> game history och laddar där ner så många händer som du vill se. Citera
Kollikock Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Ni som vill utnyttja detta till nånting. Gör det snabbt för det kommer att rättas till tisdagen den 4:e oktober. Citera
mickepicke Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Fock oxå var ju en gör bra funktion, eller fusk som jag skulle vilja kalla det, så härligt att analysera spelare med hjälp av funktionen, man kan busta en del med hjälp av funktionen En kille körde alltid exakt samma bet på 15$ på turn och river när han var tom, ingen variation överhuvudtaget, alltid samma... lite lätt att se när han var tom hehe fast efter hans 3:e inköp och jag synade ner med botten par så undra han hur fan jag kan veta, han skrev you see my cards or? och gick Värre om nån tittar på mig och analyserar sönder min betstruktur osv... Dock verkar inte allt för många veta om det, fast det sprider sig som eld.. Citera
Bojen Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Primaklinterna t ex på Expekt eller Parbet låser sig någon minut ibland, sen kommer korten ut i en rasande fart och man har ofta blivit sit-out då. Jag vet att det inte bara är jag som är drabbad utan alla jag känner (4 st) som använder Primas klienter känner till, och drabbas, av den buggen ibland. En kille förlorade en 800$ pott med nötkåken på hand p g a buggen... Någon som vet om det går att åtgärda detta problem? Någon mer som är drabbad? Det beror inte på att anslutningen är nere för det går utmärkt att surfa på andra sidor när låsningen i Prima-klienten uppstår. Tydligen något problem mellan BBB (ADSL-som jag förstått det) och Primanätverket. Både Prima och Bredbandsbolaget jobbar på att få ordning på det. Fråga till exempel någon Pokermanager hur långt det kommit med detta problem.... Citera
joeki Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Postad 4 Oktober , 2005 Bara för mig Prima är nere just nu? Citera
bjornufknu Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Postad 4 Oktober , 2005 Bara för mig Prima är nere just nu? Dom gör "service". Borde vara uppe när som helst. 30min skulle det ta Citera
Fido Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Humm humm! Finns det sajter inom prima med en fungerande playcheck? Mötte idag folk som kunde se vilka kort jag haft efter en showdown där jag muckade. Expekt som jag spelar genom kan definitivt inte detta! GRYM nackdel. Hur fungerar det i sådana fall? Expekts playcheck står ju bara och tuggar om man försöker få ut något ur den, andra sajterna måste i sådana fall använda något annat!? Citera
Bebbe Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Humm humm! Finns det sajter inom prima med en fungerande playcheck? Mötte idag folk som kunde se vilka kort jag haft efter en showdown där jag muckade. Expekt som jag spelar genom kan definitivt inte detta! GRYM nackdel. Hur fungerar det i sådana fall? Expekts playcheck står ju bara och tuggar om man försöker få ut något ur den, andra sajterna måste i sådana fall använda något annat!? vart samma skräp på de 4-5 andra prima skinsen jag provat, riktigt irriterande ibland Citera
larsf Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Dom kanske kör med Pokertracker, då kan man se i den vilka kort som är muckade efter showdown. Citera
cheunce Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Sånt har hänt mig också men jag har nog härlett problemet till att jag samtidigt har tankat ner, öööööööh, material av tvivelaktig karatär samtidigt vilket har tagit ungefär 95% av min bandbredd... /TF [OT] Vet din sambo om att du använder 95% av er bandbredd till att tanka porr? [/OT] Har faktiskt inte upplevt något problem med det. Citera
Gila01 Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 Hur gör man för att få chatten att rulla igenom hela fönstret på Prima? Det kan funka en stund, sedan ser man bara en rad högst upp i fönstret. Resten är tomt. Citera
cab19 Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Någon annan det ligger nere för? Citera
Nebo Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Någon annan det ligger nere för? Ja.. Citera
Bojen Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Kunde logga in utan problem iaf... Ser ut att fungera... Citera
double-h Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Själv blev jag nerkopplad när jag satt med nötterna och en kille betade in i mig.. Expekt fick ett väldigt argt mail av mig iaf. har haft mycket probelm med just Expekt den senaste tiden? Någon annan som också haft det?? Citera
Nebo Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Ja,nu fungerar det igen. Trist att det så ofta kopplas ner. Multitablar man fem bord och är mitt uppe i ett antal händer så kostar det pengar i längden. Extra trist när man har en stark hand och har lagt mycket pengar i potten. Citera
Bojen Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Själv blev jag nerkopplad när jag satt med nötterna och en kille betade in i mig.. Expekt fick ett väldigt argt mail av mig iaf. har haft mycket probelm med just Expekt den senaste tiden? Någon annan som också haft det?? Som sagt är det mycket problem mellan Bredbandsbolaget (Bostrem) och Prima. Citera
TANDEMCYKELN Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Som sagt är det mycket problem mellan Bredbandsbolaget (Bostrem) och Prima. Jag har BBB ADSL och har inga problem med Prima. Citera
utgavs Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Postad 12 Oktober , 2005 Jag har nybörjarproblem med HH på expekt. Ibland kommer det upp när jag använder playcheck ibland inte. Och när det väl kommer upp kan inte mina demoverisioner av PO och PT läsa det fast dom klarat en fil innan. Behöver man göra nåt med med filen som man sparar via playcheck? Jag tror inte att jag har använt alla händer som man kan på programen. Jag vill analysera mina spelade händer i ett hjälpprogram. Vilken sajt har en pålitlig Hand History-funktion? Jag tänker nog satsa på en primasajt (inte expekt) och PO. Det är ju inte värt att lägga ner $69 om det inte funkar. Citera
Recommended Posts