Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Konstigt att supporten ens har tillgång till lösenordet tycker jag. Det skall ju inte sparas i klartext! Vanligtvis när man ber om lösenord (till alla möjliga andra saker) brukar det inte gå att få sitt gamla, man får istället ett nytt slumplösen hemskickat.
Ja, det är inte bara konstigt. Det är skandal att de kan få fram ditt nuvarande lösenord. Vad är det för säkerhetstänkande egentligen?

Och även om de kan få fram det så måste man givetvis kraftigt ifrågasätta hur de kan lämna ut det så lättvändigt. Där kommer jag aldrig att spela, den saken är klar.

Jag hoppas trådförfattaren mejlat in ett klagomål.

Postad

Jag slutade att spela på unibet efter att jag hade tänkt byta lösenord, det gick inte så jag ringde supporten.

Supporten sade att man inte kunde byta lösenord själv men att de hade bytt åt mig. Jag frågade om det nya lösenordet skulle komma i mailen.

Nä, sa supportkillen, ditt nya lösenord är unibet12 , det tyckte jag var så pass skräämmande så jag tog ut mina pengar och lämnade unibet för gott.