stoffe83 Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Jag tänkte greja en bonus för första gången och gå in med $100 Jag skulle helst vilja ha det på Parbet eller Nordicbet som jag känner till? Har dom nåt sånt för oss som redan är registrerade? Finns det någon annan sida som har 100% sign-up som är bra att använda och vilka krav har dom i sådant fall? Tack på förhand! Citera
chapman Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 skaffa neteller och ta sedan sen på bet365's bonus Citera
pluntzky Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Jag tänkte greja en bonus för första gången och gå in med $100Jag skulle helst vilja ha det på Parbet eller Nordicbet som jag känner till? Har dom nåt sånt för oss som redan är registrerade? Finns det någon annan sida som har 100% sign-up som är bra att använda och vilka krav har dom i sådant fall? Tack på förhand! Har inte parbet reload nu? Eller den kanske har expirat, men kolla in deras sida. Citera
stoffe83 Postad 6 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2006 Tyvärr var reloaden om man inte hade gjort insättning under 2006 och det har jag dessvärre gjort (och ingen stor sådan) Citera
Recommended Posts