Albert Postad 1 November , 2004 Rapport Share Postad 1 November , 2004 Efter att någon sagt att WPT är sämre än Gilmore Girls så undrar jag vad ni kollar på där ute i stugorna egentligen. Jag vet att WPT inte är en sitcom men ändå... men släng in en röst på din favorit! Tar även med några klassiker som inte går på tv:n men som kan tillgås på DC. * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mårtal Postad 1 November , 2004 Rapport Share Postad 1 November , 2004 Vetenskapens värld, massa discovery, en del UR, nyheterna. Nä, jag har inget liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quizz_kid Postad 1 November , 2004 Rapport Share Postad 1 November , 2004 gilmore girls såklart... det mesta på 5:an är bra, speciellt deras import-docus... amerikansk docu-TV är det bästa som hänt Sverige sedan thunder Boat med hulk hogan lanserades... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 1 November , 2004 Rapport Share Postad 1 November , 2004 När blev Sopranos och A Team sitcoms? - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 1 November , 2004 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2004 När blev Sopranos och A Team sitcoms? - QoS Fel av mig. Men säg följetonger i allmänhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 1 November , 2004 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2004 Kunde inte ta med Familjen Macahans p.g.a. utrymmesskäl fast den serien har väl inte så många sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quizz_kid Postad 1 November , 2004 Rapport Share Postad 1 November , 2004 ärligt talat, Seinfeld är ju sitcomens sitcom... annars var OZ jävligt trevligt när det sändes timmen innan WPT... om vi bortser från sitcoms så är Miami Vice det bästa som sänts på TV någonsin... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 1 November , 2004 Rapport Share Postad 1 November , 2004 Anstränger mig för att se: South Park Sopranos Tittar alltid på om jag snubblar på det: Simpsons Tittar på om det är på och jag inte har något vettigt för mig: Gilmore Girls Seinfeld Frasier Oz Tittar inte alls på: Friends Baywatch A-team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 1 November , 2004 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2004 Simpsons, Frasier och Friends kan man inte få för mycket av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagabo Postad 1 November , 2004 Rapport Share Postad 1 November , 2004 Nu går skam på torra land! Sitter i här i hemmets trygga vrå och tänkte snappa upp lite pokertips. Men vad får man se. Att någon jämför dravel serien "OZ", med den ultimata Australiensiska serien "kvinnofängelset". Som självutnämnd representant för kvinnofängelset fan club så vill jag protestera å det grövsta. Jag bara undrar, när tv4 inte ville sända kvinnofängelset i repris så var Ca: 110st som demonstrerade på gärdet i Stockholm, hur många skulle göra det för serien OZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cafka Postad 1 November , 2004 Rapport Share Postad 1 November , 2004 Alltså. Att välja en serie som "den bästa av allt" går bara inte. På sin höjd kan jag sträcka mig till att säga att The Simpsons, i längden, är oslagbart. Dvs det finns serier som glänser till då och då, delar av Black Books är GENIALT, men efter 15 säsonger är det bara The Simpsons som levererar kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 1 November , 2004 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2004 Nu går skam på torra land! Sitter i här i hemmets trygga vrå och tänkte snappa upp lite pokertips. Men vad får man se. Att någon jämför dravel serien "OZ", med den ultimata Australiensiska serien "kvinnofängelset". Som självutnämnd representant för kvinnofängelset fan club så vill jag protestera å det grövsta. Jag bara undrar, när tv4 inte ville sända kvinnofängelset i repris så var Ca: 110st som demonstrerade på gärdet i Stockholm, hur många skulle göra det för serien OZ. "När du ligger och sover ser jag på Kvinnofängelset!" Såg en snubbe som hade en sån t-shirt på sig. Kanske var du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 1 November , 2004 Rapport Share Postad 1 November , 2004 Family Guy! Family Guy! Family Guy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
earthling Postad 1 November , 2004 Rapport Share Postad 1 November , 2004 va fan inget CSI? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 1 November , 2004 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2004 va fan inget CSI? Fick inte plats med något mer men antar att man skulle kunna byta ut Baywatch mot CSI. Fast jag vill gäran ha med McGuyver också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 1 November , 2004 Rapport Share Postad 1 November , 2004 Ingen mer än jag som diggar Six Feet Under? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 1 November , 2004 Rapport Share Postad 1 November , 2004 Six Feet Under var svinbra fram tills Nate rakade bort skägget, då tappade hela serien sin poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bloop Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 Bästa som går på tv just nu: The West Wing / Vita Huset även om serien tappat stinget rejält de senaste säsongerna. Bäst genom tiderna? Homicide - Life on the streets / Uppdrag Mord And it's not even close. Do you see why? På listan i pollen: Simpsons utan konkurrens. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BillyBob Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 A Team! Är det någon kanal som sänder det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smitaren Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 SEINFELD, SEINFELD, SEINFELD! Tror jag har sett alla 180 avsnitten minst tio gånger ...nej, jag har nog inget liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m_sjoberg78 Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 Seinfeld regerar!!! I väntan på DVD-släppet brukar jag läsa manuskript på nätet. Eftersom jag sett nästan alla avsnitt flera ggr blir det typ lika kul att läsa manuset som att se avsnittet. Undra om mina kollegor tycker att jag är frisk i huvudet när jag sitter och vrider mig av skratt till ett jävla manus. "George, the ocean called, it's running out of shrimps" //M Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 Kollar ni inte på "Curb your enthusiasm" aka "Simma lugnt Larry". En av mina glödheta favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FT Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 Alltså Family guy är den sjukaste, absolut bästa och roligaste serien nånsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 2 November , 2004 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2004 "George, the ocean called, it's running out of shrimps" //M Känner igen det där. Är det från när George vill ha ett nickname som T-Bone? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 2 November , 2004 Rapport Share Postad 2 November , 2004 Känner igen det där. Är det från när George vill ha ett nickname som T-Bone? Det är avsnittet The comeback ! När George smäller i sig räkor som besatt på ett möte som han får den kommentaren och sen inte kommer på en bra replik förrän på vägen hem. "The jerkstore called and they're runninng out of you" - var hans replik tror jag. Kollegan reraisar med "What's the difference? You're their all-time best seller!" och George tiltar och tar Kramers förslag till kommentar: "I've had sex with your wife". Den impar dock inte på någon då det visar sig att kollegans fru ligger i koma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts