jock1 Postad 16 December , 2006 Rapport Share Postad 16 December , 2006 Gratksis atill sm-vnisten!!!!! hejja mickool Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pata Postad 16 December , 2006 Rapport Share Postad 16 December , 2006 Grattis! Grym dagbok, lycka till med vad du nu tar tag i! MVH - Pata Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 December , 2006 Rapport Share Postad 16 December , 2006 STORT grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 16 December , 2006 Rapport Share Postad 16 December , 2006 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 16 December , 2006 Rapport Share Postad 16 December , 2006 Grattis! Hur bra som helst! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 16 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2006 - Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 16 December , 2006 Rapport Share Postad 16 December , 2006 Grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MP Postad 16 December , 2006 Rapport Share Postad 16 December , 2006 Ja, ett stort grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 16 December , 2006 Rapport Share Postad 16 December , 2006 Vet inte om jag sagt grattis, så jag gör det nu. Gg wp, grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 16 December , 2006 Rapport Share Postad 16 December , 2006 Sjuka jävla turneringspoker, visar bara hur vemsomhelst kan komma långt, no skill. Haha du har inte skrivit ett enda meddelande på en månad som kommer ett sånt där svar. Just det, Grattis!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 16 December , 2006 Rapport Share Postad 16 December , 2006 grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matt83 Postad 16 December , 2006 Rapport Share Postad 16 December , 2006 grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 16 December , 2006 Rapport Share Postad 16 December , 2006 Ett stort grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 16 December , 2006 Rapport Share Postad 16 December , 2006 Grattis! Nu finns det ju inte en chans i h-vete att du kommer att sluta. Du är ju duktig så jag förstår verkligen inte varför du ska bli kontorsråtta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Grattis! Nu finns det ju inte en chans i h-vete att du kommer att sluta. Du är ju duktig så jag förstår verkligen inte varför du ska bli kontorsråtta. Jag förstår honom. Det kanske fungerar om man är kring 20 år och tycker det är skitcoolt att sitta uppe hela nätterna och grinda och kalla sig pokerproffs på dagarna. Om några år kommer de flesta inse att det inte kommer att hålla i längen och anmäla sig hos arbetförmedligen och få ett MacDonalds jobb. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Grattis! Nu finns det ju inte en chans i h-vete att du kommer att sluta. Du är ju duktig så jag förstår verkligen inte varför du ska bli kontorsråtta. Jag förstår honom. Det kanske fungerar om man är kring 20 år och tycker det är skitcoolt att sitta uppe hela nätterna och grinda och kalla sig pokerproffs på dagarna. Om några år kommer de flesta inse att det inte kommer att hålla i längen och anmäla sig hos arbetförmedligen och få ett MacDonalds jobb. Inte hålla i längden på vilket sätt menar du.. att det kommer bli för svårt att vinna och spelarna online försvinner, eller för att det är ett skadat liv att hålla på vrida på dygnet och tänka på kort och big blinds hela dagarna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Grattis! Nu finns det ju inte en chans i h-vete att du kommer att sluta. Du är ju duktig så jag förstår verkligen inte varför du ska bli kontorsråtta. Jag förstår honom. Det kanske fungerar om man är kring 20 år och tycker det är skitcoolt att sitta uppe hela nätterna och grinda och kalla sig pokerproffs på dagarna. Om några år kommer de flesta inse att det inte kommer att hålla i längen och anmäla sig hos arbetförmedligen och få ett MacDonalds jobb. somliga behöver aldrig göra en endaste arbetsdag efter pokertiden Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Grattis! Nu finns det ju inte en chans i h-vete att du kommer att sluta. Du är ju duktig så jag förstår verkligen inte varför du ska bli kontorsråtta. Jag förstår honom. Det kanske fungerar om man är kring 20 år och tycker det är skitcoolt att sitta uppe hela nätterna och grinda och kalla sig pokerproffs på dagarna. Om några år kommer de flesta inse att det inte kommer att hålla i längen och anmäla sig hos arbetförmedligen och få ett MacDonalds jobb. somliga behöver aldrig göra en endaste arbetsdag efter pokertiden Inte fan kommer du bli en av dom Och.. grattis (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 17 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2006 - Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pimmen Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Stort, STOOORT GRATTIS!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 gg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
felix Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Grattis grattis Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 - Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 EPT Köpenhamn om 13h, två-gånger-i-livet-klonken lixom? Har nya pilotglasögon och martinspokerkeps Lycka till! Har du fått något jobb än förresten? Eller är det smyggrinden med fakenick som gäller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Lycka till! Har du fått något jobb än förresten? Eller är det smyggrinden med fakenick som gäller? han e molnet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts