Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Sjuka jävla turneringspoker, visar bara hur vemsomhelst kan komma långt, no skill.

Haha du har inte skrivit ett enda meddelande på en månad som kommer ett sånt där svar. :heart::lol:

Just det, Grattis!! :D:D

Postad
Grattis!

Nu finns det ju inte en chans i h-vete att du kommer att sluta. Du är ju duktig så jag förstår verkligen inte varför du ska bli kontorsråtta.

Jag förstår honom. Det kanske fungerar om man är kring 20 år och tycker det är skitcoolt att sitta uppe hela nätterna och grinda och kalla sig pokerproffs på dagarna. Om några år kommer de flesta inse att det inte kommer att hålla i längen och anmäla sig hos arbetförmedligen och få ett MacDonalds jobb.

Postad
Grattis!

Nu finns det ju inte en chans i h-vete att du kommer att sluta. Du är ju duktig så jag förstår verkligen inte varför du ska bli kontorsråtta.

Jag förstår honom. Det kanske fungerar om man är kring 20 år och tycker det är skitcoolt att sitta uppe hela nätterna och grinda och kalla sig pokerproffs på dagarna. Om några år kommer de flesta inse att det inte kommer att hålla i längen och anmäla sig hos arbetförmedligen och få ett MacDonalds jobb.

Inte hålla i längden på vilket sätt menar du.. att det kommer bli för svårt att vinna och spelarna online försvinner, eller för att det är ett skadat liv att hålla på vrida på dygnet och tänka på kort och big blinds hela dagarna?

Postad
Grattis!

somliga behöver aldrig göra en endaste arbetsdag efter pokertiden

Postad
Grattis!

somliga behöver aldrig göra en endaste arbetsdag efter pokertiden

Inte fan kommer du bli en av dom ;)

Och.. grattis (=

• 5 weeks later...
Postad
EPT Köpenhamn om 13h, två-gånger-i-livet-klonken lixom? Har nya pilotglasögon och martinspokerkeps 8-)

Lycka till!

Har du fått något jobb än förresten? Eller är det smyggrinden med fakenick som gäller? 8-)

• Skapa nytt...