silencer_ Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 det där är ju hemskt.. dessutom uselt spelat av någon på den nivån.. förtstår hur du känner för sådant där..
Skumdum Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 vad tycker du om fstrand egentligen? är det inte lite synstations-varning på honom ibland? EDIT: nej, fel av mig, det var ju jag som var synstationen. Blandar ihop oss ibland.
Skumdum Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 vad tycker du om fstrand egentligen? är det inte lite synstations-varning på honom ibland? EDIT: nej, fel av mig, det var ju jag som var synstationen. Blandar ihop oss ibland. Vad jiddrar du om? Har inte riktigt fått en bra read på honom/du än, men verkar lite lös emellanåt. Har sett honom syna o syna o syna med topparet några gånger nu och undrade om du hade sett nåt liknande. Turligt nog för honom så är bluffandet rätt frekvent på 5/10. EDITEN handlade om att jag precis lekte synstation själv mot honom precis när jag skrev.
Recommended Posts