Gå till innehåll

SAJT: PirayaPoker.com


MrZinc

Recommended Posts

Det kanske inte var den snyggaste siten jag har sett, men som ytterligare ett skin till b2b duger den nog tycker jag. (Den verkar ju dessutom vara lite riktad mot japaner med tanke på alla japanska förklaringar i lobbyn!?! Och den kanske tilltalar vansinniga japanska spelare? :lol: )

 

Vi får väl se om de orkar hänga med ett tag och erbjuda några schyssta reloads också.

 

Jag gillar dock inte riktigt b2b-nätverket som helhet och framförallt inte det att man inte får ut sina bonusar förrän efter 30 dagar+! :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Fast dom har ju en trevlig signupbonus...

 

Jag antar att du är ironisk? 30% bonusen är den enda jag kan hitta på den sajten (?)

 

Hur många procent bonusen är på spelar väl mindre roll? Det som är viktigt är ju hur mycket bonus man kan få totalt och hur svår den är att cleara, dvs hur många rakeade händer per $ som krävs. Sign-up-bonusen på den här siten verkar ju vara en 10*bonus upp till $100, så det är ju lite medelmåttigt kanske, men absolut inte uruselt. (Dessutom behöver man ju inte cleara hela bonusen utan man får den i inkrement om $10, även om det är en usel väntetid på 30 dar...)

 

Allt handlar ju om hur mycket extra pengar en bonus ger per timme/per 100 händer och inte hur många procent av en insättning den är på.

 

Och jag menar euro när jag skriver $. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Team Sweden vs. Team Japan - Vad är det för lagpoker dom ska köra?

 

 

OT: Får vem-som-helst starta skin på B2B? Hur många skins på B2B finns det nu? 60? 80?

Jag tror många skins kommer försvinna med tiden. Speciellt nu då Unibet har egna "fiskbord". Det är ju trots allt Unibet som fixar fisken till B2B.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Team Sweden vs. Team Japan - Vad är det för lagpoker dom ska köra?

 

 

OT: Får vem-som-helst starta skin på B2B? Hur många skins på B2B finns det nu? 60? 80?

 

Hahaha! Det har jag frågat mig också! :D B2b måste ju dra in bra med stålars från alla förhoppningsfulla som inte inser att marknaden är bra överhettad. (Iallafall i Sverige).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, fick svar från Pirayapoker om deras "nationstävling":

 

***

 

Hej [mitt namn],

 

och tack för ditt brev. Vi håller på att sammanställa listor på intresserade spelare för vår nationspoker. Eftersom vi precis har dragit igång denna aktivitet vet vi ännu inte hur populär den kommer att vara, så vi kommer att återkomma lite senare i mars med fler detaljer om hur många turneringar det kommer att röra sig om och om det behövs kval för att komma med i teamen och liknande. Tanken är att det skall vara turneringar med deltagare uteslutande från de tävlande nationerna och att ett speciellt poängsystem kommer att upprättas som ger länderna poäng baserat på hur deltagarna klarar sig i turneringen. Extra priser kommer att delas ut till deltagarna vars nation i slutändan vinner kampen.

 

Med vänliga hälsningar,

PirayaPoker

 

 

***

 

Kanske är kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Fast dom har ju en trevlig signupbonus...

 

Jag antar att du är ironisk? 30% bonusen är den enda jag kan hitta på den sajten (?)

 

Jag är inte ironisk. C-N förstår vad det handlar om. Jag vet inte hur många b2b-skin du har horat, men när man bläddrat sig igenom ett dussin så är 100VIP per €10 bra. Potraisers reload är den enda bonus på b2b som jag kan utnyttja just nu som är bättre än den här.

 

Hur många % är irrelevant som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
  • 11 months later...

Mega VIP race!

 

Det här är ett helt unikt VIP-race, spela ihop så många VIP du kan under perioden 10e september till 10e oktober.

 

1a plats vinner en splitterny Mac Book Air!

 

2an vinner en iPhone 3G!

 

3an vinner ett PlayStation 3!

 

Det bästa av allt är att du behåller dina inspelade VIP-poäng som du sedan kan använda i Klonkpokers VIP-Shop!

 

Bara att höra av er till support@klonkpoker.com vid frågor.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mega VIP race!

 

Det här är ett helt unikt VIP-race, spela ihop så många VIP du kan under perioden 10e september till 10e oktober.

 

1a plats vinner en splitterny Mac Book Air!

 

2an vinner en iPhone 3G!

 

3an vinner ett PlayStation 3!

 

Det bästa av allt är att du behåller dina inspelade VIP-poäng som du sedan kan använda i Klonkpokers VIP-Shop!

 

Bara att höra av er till support@klonkpoker.com vid frågor.

 

Lycka till!

 

Varför spamma min e-mail med 6 identiska såna här meddelande på 12 minuter??

Verkar ju jävligt överarbetat, jag hatar spam= sajt som spammar ner min mejl kan dra åt &/#%&(%(#.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför spamma min e-mail med 6 identiska såna här meddelande på 12 minuter??

Verkar ju jävligt överarbetat, jag hatar spam= sajt som spammar ner min mejl kan dra åt &/#%&(%(#.

 

Hej!

 

Vi ber självklart om ursäkt om du fått flera mail från oss. Vi hade problem med vårt mailsystem och kan bara beklaga.

 

För övrigt så har MEGA vipracet precis börjat och har ni frågor så är det bara att pm:a oss eller maila till support@klonkpoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...