nicke.g8 Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Jag är lite trög, så jag brukar skriva ner anteckningar på alla händer jag spela under spelets gång. Om jag t.ex. förlorar en stor summa kan jag lättare se om det berodde på otur eller på dåligt spel.. och om jag inser att jag slaskat bort pengar i onödan så blir jag lätt förbannad på mig själv, vilket får mig att stänga ner pokerprogrammen eftersom jag känner mig dum. Annars tror jag det bästa är att stänga av datorn och slappna av.. inte sparka femton gånger i en dörr och tänka för mycket på vilken förbannad tur den där jävlen hade som fick in sjutton springstegar i rad. Citera
LarsRune Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 *Syr ihop mina uppskurna handleder och läser igenom tråden noggrant efter att ha fått mina trissar/stegar utdragna vilket kostade tre inköp och sedan lyckas tilta bort två inköp till när fi synar ner min triss med färgdraget trots överbet från min sida följt av all in på rivern med tre suited på brädan. * Citera
Recommended Posts