Martinout Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Ja frågorna börjar hopa sig.. Då Stanley Ferguson ligger ner bäddad med feber och Martinout har en näsa som rinner mer en vad det gör i högstadietjejernas trosor när dom ser Stu, så är fältet vidöppet? Citera
StivBators Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Jag kommer endast gå dit, betala, dra till kosmos o käka, komma tillbaka endast för att konstatera att mina chips överlever längre utan mig, köpa in mig i lite cashgame, bli utdragen, bli vansinnig, dricka ner mig, försöka ligga med kärringen, få en smäll o sen somna. Citera
Martinout Postad 23 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2006 Jag som trodde det skulle bli en speciell kväll för dig Berga och inte bara en "vanlig pokerkväll på klubben" Citera
Reaper Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 du har inte smält AQ vs JJ handen än? för antar det är jag som är "utdragaren" aka lennys polare Citera
Martinout Postad 23 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2006 Skulle jag inte smälta alla utdragningar av sämre spelare skulle jag vara på ständig tilt Men det är riktigt att du som är polarn Citera
kubiken Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 jag kommer nog lira riktigt bra4 poker imorn., så man lär ju inte vinna då Citera
Recommended Posts